Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tiepmiep

Tiepmiep

10-03-2014 om 13:45

Snelle DIY's voor verkoping gezocht

Mij is gevraagd wat spulletjes te maken voor een verkoping.
Ik haak o.a graag. Hebben jullie nog tips voor dingen die makkelijk (en snel) te maken zijn en die goed liggen bij het publiek? Het hoeft niet persé om te haken te zijn.

Rafelkap

Rafelkap

10-03-2014 om 13:56

bedoel je

gehaakte babymutsjes? Mijn tante had voor mijn kinderen aardbeienmutsjes gehaakt en ik werd vaak gevraagd waar ik die vandaan had.

Dalarna

Dalarna

11-03-2014 om 07:52

Die jongen van het jeugdjournaal?

Er was laatst een jongen op het jeugdjournaal die allemaal hippe mutsen haakte? Misschien is dat wat?

https://www.facebook.com/JOEPCoolWoolDesigns

en seizoens decoraties

Dus nu paasversiering.
Maar ik zou gaan voor de gehaakte babymutsjes met een (vilten) bloem er op. Die zijn heel populair.

ouderwetse gehaakte boodschappennetjes!

Jessica O

Jessica O

11-03-2014 om 12:04

Ff pinterest doorkijken. Staat zoveel leuks op.
Idd iets voor pasen, theemutsen, vaasje, babydingen. Wat is het publiek? Daar hangt ook veel vanaf vind ik.

Jasmijn

Jasmijn

11-03-2014 om 13:54

idd pinterest

Je ziet zoveel leuke dingetjes daar op pinterest, ook vind ik bijv. stoffen opgevulde hartjes met een lintje eraan erg leuk. (dat is dan geen haken maar met de naaimachine) maar ook gehaakte armbandjes heb ik gezien, die vond ik zelf erg leuk. Zie dit plaatje: http://www.pinterest.com/pin/350084571005321994/

spoedje:breipatroon muis

ik heb het in mijn hoofd gekregen om een muis te breien voor mijn bijna jarige kleinzoon. maar ik vind nergens een patroontje. iemand een idee misschien? (Het mag ook een egeltje zijn of een ander leuk beest). alvast bedankt!

Tiepmiep

Tiepmiep

17-03-2014 om 13:44

Muis

Moet-ie persé gebreid zijn? Ik heb ooit een kleintje gehaakt, google eens op Pita de Muis. In het boek gehaakte dierenvriendjes staat een grotere muis.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.