Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Katniss

Katniss

03-09-2014 om 20:11

Snackeez

Dochter van 9 zag de reclame voor Snackeez en beweerde direct dat ze nooit meer zonder kon
Ik vraag me serieus af of die bekers überhaupt verkocht worden. Wat is de meerwaarde van een beker die vast zit aan een bakje? In de beker past dan ook nog eens 400 ml, dus het geheel is een enorm gevaarte.
Wie zou dat kopen? Jullie?


Hype

Ik zag vandaag 2 kinderen op school ermee en een kennis van me heeft hem ook gekocht. Grote kans dat het een hype wordt. Wij hebben bekers en bakjes genoeg dus zo'n groot en duur ding komt er hier niet in.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

03-09-2014 om 20:31

nee

Maar ik lach me wel kapot om dat ding. Hoe bedenk je het
Die liggen over een jaar in een opruimbak voor 2 euro ofzo. Misschien dat ik het dan wel een leuk nutteloos schoenkadootje vind.

Juno

Juno

03-09-2014 om 20:37

Nou

Ik geloof dat ik het helemaal niet zo gek vind. Pauzehap erin, beetje homeopatisch verdunde siroop en klaar ben je. Alles in één in plaats van losse bakjes en bekers. Wel veel geld.
Ik heb alleen geen kinderen die zoiets nog nodig hebben.

amk

amk

03-09-2014 om 20:41

lek gevoelig

of zoals mijn dochter het zei: je knoeit er nog steeds mee, want die dingen zijn niet lekdicht zoals een gewone beker of bidon.

Die naam...

Dat doet me al afknappen, Snackeez, brr.

skik

Ely

Ely

03-09-2014 om 20:59

Sorry

Homeopatisch verdunde siroop??

Juno

Juno

03-09-2014 om 21:02

Ely

Weinig siroop, véél water zodat je de illusie hebt dat je wat binnen krijgt . Net als oculotect.

Marie

Marie

03-09-2014 om 21:37

filmpje op Youtube

Ik was benieuwd waar dit over gaat en kwam een filmpje op youtube tegen.


http://youtu.be/qDani3GLb3Y

Is toch wel aardig lekdicht, maar het bovenste deksel kan open springen als de beker omvalt. Verder vraag ik me af of dat dopje van het rietje niet gauww kwijtraakt en hoe dat rietje schoon blijft.

amk

amk

03-09-2014 om 21:49

live

blijkt de constructie toch niet zo lekdicht te zijn.

Juf

Juf

03-09-2014 om 21:54

Leerling

Vandaag was mijn eerste werkdag weer na de vakantie en vanmorgen zag ik tussen de bekers en pakjes een enorm gevaarte staan. Nu ik dit hier lees, blijkt het dus zo'n beker te zijn geweest. Ik denk er het mijne van.........

Inanna

Inanna

03-09-2014 om 22:12

aha

De doelgroep is duidelijk dochters van 9, want die van mij MOET er ook absoluut 1 hebben!
Dat is hartstikke handig voor in de auto, aldus dochter, want ze kan niet een bakje en een beker vasthouden en ook nog iets uit het bakje pakken. Ze heeft wellicht een punt, maar we hebben niet eens een auto.
Ik vind het een grappig ding, dat wel, maar ik ga hem echt niet kopen voor dat bedrag, mochten ze inderdaad over een tijdje in een grabbelbak liggen waarschijnlijk wel.
Het kan natuurlijk ook heel goed zijn dat dochter het via oma gaat proberen komende december.

Juf

Dat vind ik wel negatief overkomen. Laat iedereen toch lekker zelf weten wat ze meenemen.

moeder

moeder

03-09-2014 om 23:37

Piano

Piano, waarom spreek je nu alleen Juf aan? Ik geloof dat iedereen nogal negatief reageert op die beker in dit draadje. Mogen ouders wel klagen, maar mag je opeens geen mening meer hebben als je juf bent ofzo?

Tink

Tink

03-09-2014 om 23:42

aha

Dus dát waren die 4 enorme bekers die vanmorgen ineens driekwart van de ruimte in beslag namen in de bak met fruit en drinken op school
Zo kent niemand het en zo heeft de halve klas er eentje, vermoed ik.
Ik ga er geen kopen, we hebben plastic bakjes en bekers genoeg.

Ha, volgens Bart Smit is ie 'superhandig voor een avondje relaxen voor de TV'. Dat lijkt me nou juist helemaal niet handig. In de auto dan nog wel, maar voor de TV zit je volgens mij veel prettiger met een glas in je ene hand en een bak chips onder bereik van de andere hand. Bij dit ding moeten weer dekseltjes open en dicht en als daar iets mis mee gaat ligt de hele handel aan snack op de grond

Misschien overdreven, maar

Ik vind het een vervelend idee dat een juf zo naar spullen (en dan misschien ook andere dingen) van kinderen kijkt. Juf zou toch neutraal moeten zijn.

moeder

moeder

04-09-2014 om 08:03

Piano

Piano, juffen zijn ook gewoon mensen. Als je denkt dat zij volledig oordeel-of mening-vrij door het leven (kunnen) gaan, dan heb je verkeerde verwachtingen. Dat is namelijk gewoon onmogelijk. Ik zou je verwachtingen dus maar wat bijstellen. Leerkrachten bekijken als mensen zoals jij en ik, die ook hun wensen, ideeën, meningen, oordelen, sterke en zwakke punten hebben.
Een leerkracht wordt natuurlijk wel geacht een bepaalde professionele houding aan te kunnen nemen. En min of meer oordeel-vrij te kunnen met kinderen en ouders om te gaan. Maar dat is toch iets heel anders dan in een forumdraadje een uitspraak te doen over iets onbenulligs als een beker.

Mijntje

Mijntje

04-09-2014 om 08:03

almaar eten

In de auto hoef je niet te eten. Je hoeft niet de hele dag door te eten. Op lange ritten, in de vakantie ja. Dit is toch die reclame dat je chips in dat ene bakje doet, logisch dat kinderen dat willen hebben

Barvaux

Barvaux

04-09-2014 om 08:09

hmm

Ik heb het ding niet goed gezien op tv maar ik weet wel dat het ingebouwde rietje in de beker van mijn zoon die hij kocht op een schoolreisje voor schimmel zorgde. Het was niet schoon te maken. Sowieso vind ik rietjes die je moet hergebruiken erg onhygiënisch. Het spul zit er de hele dag in en maak dat maar eens schoon 's avonds.

Zelf ook leraar

maar ik zei al, misschien was mijn reactie wat overdreven/misplaatst.

Ianna en over de rietjes

"Dat is hartstikke handig voor in de auto, aldus dochter, want ze kan niet een bakje en een beker vasthouden en ook nog iets uit het bakje pakken. Ze heeft wellicht een punt, maar we hebben niet eens een auto."

Hilarisch!

Her te gebruiken rietjes zijn inderdaad niet goed schoon te maken. Het maakt echt niet uit hoe lang je ze in het sop laat liggen, hoe vaak je ze doorspoelt, zolang er niet een pijperagerachtig schoonmaakborsteltje voor komt zal het rietje gaan aankoeken en stinken. Echt heel goor.

skik

Waarom heb ik dit niet bedacht

Ik zou het zelf ook nooit kopen, veel te duur idd. Maar als ik zulke dingen zie, net als dat nieuwe ding om een knot mee te maken en zo'n selfie stick, dan is het eerste wat ik denk, waarom heb ik dat niet bedacht, had er veel geld mee kunnen verdienen. Een meerderheid van de ouders luisterd toch wel haar hun kids denk ik, en gaan naar even zeuren toch overstag, vooral als ze zien dat andere ouders het ding wel kopen.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

04-09-2014 om 09:19

lol

Een selfiestick, daar had ik dus nog nooit van gehoord Wat een geweldige uitvinding!!

ja echt he

Ja echt he, maar waarom heb ik dat nou niet bedacht??? Die dingen vliegen over de toonbank!!!

vlinder72

vlinder72

04-09-2014 om 10:04

Waarom zo groot

Ik vind het best een handig ding. Een beker met daarop een bakje voor fruit of koek. Best handig voor mijn kleuter die nogal eens zijn druiven niet terug kan vinden in de bak. En een van mijn kinderen eet heel graag wat yoghurt met cruesli. Maar waarom moet dat ding zo groot zijn?

Ik ga het niet kopen. De mepal bekers met een los bakje voor fruit werkt ook goed. De beker past nauwelijks in de rugzak van mijn zoon.

Tink

Tink

04-09-2014 om 14:50

grinnik

Een selfiestick, hoe krijg je het bedacht...

Pien

Pien

04-09-2014 om 20:15

Die reclame....

...waarin ze dan zeggen dat je er een heel zakje chips in kwijt kan! En je kunt er natuurlijk ook frietjes en kipnuggets in kwijt.

Marketing.... Blegh.

Mijn zoon zag mijn afkeurende reactie op die reclame en zei: "als ik zo'n bak had, zou ik er gewoon een fruitsalade in doen hoor!"

Heilig boontje

Maar nee, er komt hier niet zo'n ding in huis (gelukkig zijn mijn kinderen niet trendgevoelig).

Annet

Annet

04-09-2014 om 20:49

Dank zij jullie weet ik nu wat een selfie stick is

na googelen.

In ieder geval leuker dan die enorme beker.

o, heet dat een selfiestick? (ot)

Ik kende de kreet niet, maar heb even gegoogled, en zie nu dat het die dingen zijn die ik deze vakantie in Maleisië/Indonesië veel gezien heb. Neefje had er ook eentje. Nederlanders zijn natuurlijk gemiddeld langer, dus langere armen, misschien dat je ze hier daarom minder ziet

On topic: ook de snackeez gegoogled, die is dus voor een drankje + klein (hopelijk) hapje? Hebben mijn kinderen niks aan, want die nemen dagelijks (continurooster) een boterhamtrommel mee. De handvol druiven die bij wijze van verantwoord fruithapje meegaan kunnen best in diezelfde trommel.

Groeten,

Temet

Tango

Tango

05-09-2014 om 14:27

Google

Ik google me gek met dit draadje. Snackeez, selfiestick, nooit van gehoord. Ben nu weer op de hoogte.
Selfies maak ik niet dus zo'n stick heb ik niet nodig. De Snackee ziet er handig uit maar heb ze hier nog niet gezien. Is misschien wel iets voor zoon die altijd zijn fruitbakje op school laat slingeren, maar w.s. laat hij dit ding dan ook slingeren en daar vind ik hem dan weer te duur voor. En dat rietje, daar zie ik het nut dan weer niet van. Kind kan toch ook gewoon uit de beker drinken? Ben juist blij dat ik zoon eindelijk van de rietjes af heb.
Nu nog even opzoeken wat oculotect (Juno?) is en homeopatisch verdunde siroop heb ik ook nog nooit gezien. Ik vraag me altijd af waar je dat soort dingen kan kopen????

Tango

Tango

05-09-2014 om 14:29

Trouwens

Hebben jullie al eens een Boowee gezien? Is een soort label dat je aan een fiets kan vastmaken en waar je dan de naam van je kind op kan zetten. Schijnt ook een hype te gaan worden, volgens iemand van een speelgoedbeurs waar ik deze week was. Zal mij benieuwen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.