Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fruitella

Fruitella

05-10-2016 om 12:40

SMS op vaste lijn van KPN?

Vanochtend kreeg ik een vaag telefoontje van een haperende en slecht Engelssprekende Rus over iets dat niet duidelijk werd: iets kopen? een dienst afnemen? Uiteindelijk opgehangen. Vreemd want dat nummer staat nergens bekend, voorzover wij weten (en wij zijn daar zorgvuldig mee).

En via de vaste lijn krijg ik zonet een telefoontje (afgeschermd nummer) die in een computerstem stem zegt dat het een SMS van KPN is. De rest van de boodschap heb ik geen brood van kunnen bakken omdat het heel lawaaierig is (er wordt hiernaast verbouwd): er werd iets klaar gezet, in orde gemaakt. En ik heb dus ook niets kunnen noteren. Ik ben benieuwd of het een met het andere te maken heeft..

Bestaat dit (gesproken SMS via KPN) of is er wat anders aan de hand.
Als het bestaat en valide is, weet iemand hoe ik deze boodschap nog eens te horen kan krijgen?

40er

40er

05-10-2016 om 12:45

Bestaat

Maar hoe je het nogmaals kunt horen weet ik niet!

V@@s

V@@s

05-10-2016 om 12:45

ja het bestaat

Als je sms't naar een vast nummer van KPN krijg je een gesproken boodschap.

Overigens is dat een computerstem zonder herrie op de achtergrond. Geen idee hoe je die nog een keer kunt laten horen, is mijn nog nooit gelukt nadat ik weer opgelegd had.

Bestaat wel.

Afgeschermde nummers negeer ik, ook mobiel en de berichten beluister ik niet. Ik verwijder ze.
Ik heb geen connecties met Russen en dat laat ik zo.

Er wordt veel gewaarschuwd voor vage telefoontjes en mails dus ik gooi dit alles in de prullenbak.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.