Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Smalle gymschoentjes? graag tips!

Ik heb net het draadje smalle laarzen gelezen, en ben nu heel benieuwd of jullie ook tips hebben voor smalle gymschoentjes. De leerkracht van mijn dochter kwam zojuist vertellen dat de simpele gympies die ik voor haar had gekocht veel te wijd zijn. Het zijn al klittenbandschoentjes, zodat ze lekker aangetrokken kunnen worden. Maar op minder dan een halve centimeter blijft het niet plakken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

01-09-2011 om 10:20

Turnschoentjes

Hallo
Turnschoentjes zijn vaak smal,vooral de "echte" die je bij de sportzaak kunt kopen.
http://www.beslist.nl/products/schoenen/schoenen_430881_430969/c/merk~432079
succes

mamamiekie

mamamiekie

01-09-2011 om 18:47 Topicstarter

Geen turnschoentjes

We willen idd liever geen turnschoentjes, deze hebben niet zo'n stevige zool. Als een kind met stevige schoenen dan op je voet gaat staan, lijkt het me geen pretje.
Ik ben dus nog steeds op zoek.

Annet

Annet

01-09-2011 om 19:00

Rucanor?

Volgens mij heeft rucanor vrij smalle schoentjes.
Wij kochten gymschoenen altijd tijdens de zomervakantie. De schoenen in bijvoorbeeld Tsjechie en Frankrijk zijn smaller dan in Nederland.

Chippie

Chippie

01-09-2011 om 23:49

Nike

Nike heeft smalle schoentjes.

mamamiekie

mamamiekie

04-09-2011 om 22:52 Topicstarter

Ik ga op zoek

Ik ga deze week op zoek met dochter naar Rucanor en Nike schoentjes. Tips blijven welkom!

Vera*

Vera*

05-09-2011 om 08:56

Van haren

Van Haren is ook nog een mogelijkheid. Hun schoenen vallen smal en zijn heel betaalbaar.

Vera

ishtar

ishtar

05-09-2011 om 10:53

Ook voor jongens?

zijn die smalle schoentjes duidelijk voor meisjes (met roze enzo), of ook voor jongens?
Op vakantie is wel een goede tip, dat ga ik ook maar eens doen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.