Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

wanhopige moeder

wanhopige moeder

12-06-2013 om 14:46

Smalle broeken

Ik heb een hele dunne zoon en we zijn nu al een hele tijd op zoek naar broeken die hij past. Zijn maat is 176 maar al die broeken zijn veel te wijd. Voorheen kochten we altijd bij de C&A (slimfit) maar zelfs die zijn nu te wijd. We hebben al heel veel winkels gehad (ook online) maar niets past. We zijn er wel achter dat spijkerbroek maat 25/32 zou moeten passen. Hij heeft er 1 gepast (Zalando) maar dat was een tidefit en toen kon hij z'n knieen niet meer buigen. Lengte en bandmaat waren goed. Ik weet het niet meer. Hij draagt nu nog steeds z'n hoge winterschoenen omdat al z'n broeken te kort zijn en met z'n (nieuwe) zomerschoenen is het geen gezicht. Help!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

12-06-2013 om 14:53

Kijk eens online bij c&a

Daar heten de extra smalle broeken XS en niet slimfit.
Maar misschien bedoel jij hetzelfde.

wanhopige moeder

wanhopige moeder

12-06-2013 om 15:11

Bedankt

Bedankt. De broeken zien er leuk uit en betaalbaar. Ik vraag zoonlief vanavond welke hij leuk vind en dan zal ik er (eerst) 1 bestellen.

Meer ideeen zijn welkom.

Newyorker

heeft van die hele smalle broeken, ik zag daar idd 25/32 etc

Slankie

Slankie

12-06-2013 om 21:42

Kijk ook eens bij

De V& D kinder afdeling heeft broeken voor fijngebouwde kinderen. Zowel mijn dochter en zoon hebben zo'n bouw. Zoon wil alleen maar broeken van de V&D. Anders zitten ze te wijd. Ik had net 2 leuke broeken van Cars gekocht. Die zitten veel te wijd voor hem. Balen.... Dus maar weer naar de V&D. Het heet geloof ik Friends. Echt even kijken! Zit echt perfect en zien er flot uit!

Yura

Yura

12-06-2013 om 21:59

Zelfde

Hier ook zo'n dunnetje. Hij heeft maat 176, maar draagt meestal 164 inderdaad. Hij draagt ze gewoon erg laag, maar nu worden ze desondanks toch wel erg kort. Ik was ook op zoek naar een kleine herenmaat, dus ik ga die newyorker eens proberen.

Tineke

Tineke

13-06-2013 om 07:45

Wat wij doen

Zoon draagt momenteel damesbroeken in maat XS of maat 34.
De kinderbroeken werden bij de langere breedtemaat wijder en wijder. In de kleinste herenmaat past ie in een broekspijp. Damesskinny's passen, met riem, prima. En er zijn er genoeg te vinden zonder dat je ziet dat het eigenlijk een meisjesbroek is, bijv. Sutherland van de Sting.

wanhopige moeder

wanhopige moeder

13-06-2013 om 16:32

Bedankt

Newyorken en V&D zijn we ook geweest. Vorige keer zijn we nog wel bij de V&D geslaagd maar nu ging het maar tot 164. Ik denk dat ik nu de XS bij C&A ga bestellen en als ze toch te wijd zijn dan laat ik ze vermaken. Voor € 7,= kan je ze kleiner laten maken. Ik denk dat dat de oplossing is. Broeken voor 20 euro en dan 7 euro vermaak kosten hebben we toch nog goedkope broeken en kan hij over een paar maanden weer nieuwe krijgen.
Skinnies zitten te strak om z'n knieen. Dat vind hij helemaal niets. Helaas want die passen inderdaad wel.

Annet

Annet

13-06-2013 om 20:20

En als ze niet meer passen

verkoop je ze aan mij )

Geen ervaring met jongens

Maar wel een hele dun meisje. Die kleede ik toen ze ong. maat 152 qua lengte had gewoon in skinny jeans van de volwassen afdeling, maat xxs. Wel even zoeken want niet van elke broek hebben ze xxs. Maar bij winkels als coolcat, H&M of van die tienerwinkels/boetieks met harde muziek hebben ze er genoeg. Passen qua lengte precies en qua breedte zitten ze precies pas. xxs=maat 32. xs is maat 34. s=maat 36. Ook handige winkels voor t-shirts die nu eens niet om hun lijf flodderen en ook niet zo breed zijn aan de hals dat ze over hun schouders zakken
groeten albana

Yura

Yura

14-06-2013 om 11:29

Jongen en meisje

Ik heb een dochter en een zoon met hetzelfde probleem. Voor dochter (ca. 1.55 m) slaag ik inderdaad erg goed bij de Zara, maat 32 en soms zelfs 34. Overigens is bij de Zara maat 34 iets totaal anders dan bijv. bij Esprit ofzo. Hebben ze daar ook een mannenafdeling eigenlijk? Misschien slaag ik daar voor zoon ook dan. Ik ben jarenlang geslaagd bij de Gap voor hem, model super skinny. Vroeger nam man dat mee als hij voor werk in het buitenland was, laatste tijd kun je daar online bestellen. Maar hij is nu dus uit de grootste kindermaat en de volwassen maten vallen nogal groot daar.

wanhopige moeder

wanhopige moeder

14-06-2013 om 14:18

Zara e.d.

Bij de Zara en andere winkels hier in het centrum ben ik allemaal geweest. Alles was te groot. Toen hij wat kleiner was was het ook niet makkelijk maar ging het nog wel. Hij kan de broeken van z'n broertje van 8 nog dicht krijgen, en die is gewoon slank. Maargoed, vermaken bij C&A gaan we proberen.

maan.

maan.

14-06-2013 om 17:19

Outfitters nation of h&m

hier een dochter die lang en dun is. zij koopt haar broeken tegenwoordig bij h&m (divided- niet in elke h&m) die zijn vanaf maat 25 te krijgen. 'gewone' broeken van h&m vallen meestal (te) groot en soms zijn ze dan ook nog eens vrij kort.. (op de site van h&m kun je selecteren op divided) ik neem aan dat ze ook jongensbroeken van divided zullen hebben.

voorheen kocht mijn dochter altijd broeken van outfitters nation. extra slanke pasvorm en blijven ook lang mooi (wel duurder dan h&m maar toen ze nog geen maat 25 had was dit dus het enige wat zij paste). outfitters nation hebben ze zeker ook voor jongens. en ze hebben ook hele leuke shirts, mooi slank gesneden en net iets langer dan de gemiddelde winkel (tenminste op de meidenafdeling- jongens weet ik niet).

wij kijken voor haar nooit meer bij c&a of coolcat of newyorker want dat is gewoon vergeefse moeite.

volgens mij moet je met h&m of outfitters zeker slagen!

Tineke

Tineke

14-06-2013 om 20:39

Wanhopige moeder

Je vertelde dat je zoon geen (dames)skinny's wil, omdat deze bij de knieën zo strak zitten. Ik heb net nog eens goed gekeken bij zoon, maar het is geen strakke broek, aan alle kanten echt alle ruimte. Dat heb je met een spillepoot. Dus toch, ga een keer shoppen, en laat het hem eens passen, wie weet...
Overigens hoop ik voor zoon wel dat de herenbroeken ooit gaan passen, soms kijken verkoopsters best raar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.