Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Eva

Eva

23-04-2012 om 13:43

Slippers maat 35? (jongen)

Wie weet waar je op dit moment gewone slippers kan krijgen voor jongens? Maat 35?
Heb al wat rondgekeken, maar nog nergens gevonden...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

heeft altijd wel fijne slippers vindt zoon.
En anders bij de sportzaak bv intersport.

Zalando

Toevallig gisteren voor man hele leuke slippers online gekocht. Ze hebben er heel verl! Hij wist precies wat ie wilde maar geen enkele winkel had dat. Zalando wel.

Eva

Eva

24-04-2012 om 08:36

Gewone goedkope teenslippers....?

dus niet van die dure zoals bij Zalando. Ik zoek gewoon van die rubberen teenslippers voor een paar euro.

Ik zal kijken bij We, maar hou me aanbevolen voor tips voor andere (bij voorkeur gewone) winkels (geen verzendkosten, maakt het weer duurder)...

Nog even wachten

Vorig jaar rond deze tijd heb ik ook gezocht naar jongens slippers ( mt 33). Kon ook niets vinden en heb online iets gekocht. Een maand later lagen de winkels vol, en ook een stuk goedkoper natuurlijk.

Weet niet of je nog een maandje of zo kunt wachten.

Wilma

Wilma

24-04-2012 om 12:29

Scapino of schoenenreus

Daar kocht ik ze altijd voor zoon. Ook destijds in maat 35. Gewoon donkerblauwe of zwarte. Of camouflageprint, maar dan in zwart/grijs (net iets beschaafder .

sahara

sahara

24-04-2012 om 13:31

Teva

Wij hebben voor onze zoon teenslippers van Teva besteld. Die zijn mooi en lopen volgens onze zoon erg lekker.

Wat is duur?

Ik zie teenslipper al vanaf 10 euro bij Zalando en bezorgen is gratis.
Maar misschien dat van Haren al teenslippers heeft? Kan nooit veel kosten daar.

H&m

Bij de H&M hebben ze kinderteenslippers, kosten een euro of 5. Ik heb voor mijn jongens slippers maat 34 gekocht bij de Primark, voor 1 euro o.i.d.

skik

Rosa-

Rosa-

26-04-2012 om 17:22

Blokker nu 1.49

Bij de blokker dus, vanmiddag twee paar gescoord

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.