Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

maria36

maria36

04-10-2011 om 15:51

Slecht behangen

Nog geen jaar geleden heb ik delen/ de binnenmuren van mijn nieuwbouwhuis laten behangen. Gezien de enorme drukte waarin ik mij toen bevond heb ik niet alles goed gedaan en dingen over het hoofd gezien ed. Zo constateerde ik dat er veel plekken in huis zijn waar muren behangen zijn dat het behang flinke bobbels, luchtbellen, afgesneden stukken/lijnen zichtbaar ed hebben cq lelijk behangen is. Dit is zgn vliesbehang geweest op binnen muren om er zodoende overheen te kunnen schilderen omdat ik mijn hele huis laten stucen niet kon bekostigen.
Ik twijfel of ik de klusman die ik hiervoor ingehuurd had hierop aan moet spreken. Ik ben bang een welles nietus discussie te krijgen en weer veel negatieve tijd aan kwijt ed. Maar ad kant heb ik er voor betaald en kan niet zomaar weer iemand inhuren om het even opnieuw te laten doen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mona

Mona

04-10-2011 om 16:26

Vragen kan altijd

Je kan op zijn minst uitleggen wat er aan de hand is, en of hij eens kan komen kijken ernaar. Mijn ouders hebben ook ooit eens zoiets gehad, maar het was door een vriend gedaan hij is toen gekomen (het was geen jaar later, maar toch..) en heeft toen met behulp van een injectiespuit en stanleymes de meeste lelijke plekken weggekregen. De lelijke stukken kan hij misschien alsnog afsnijden.

maria36

maria36

07-10-2011 om 13:26

Mona en joyeux

Bedankt voor jullie reakties! Ik neem denk ik binnenkort toch contact op met klusman en vraag hem dan eens te komen kijken en met mij mee te denken hoe het goed cq lelijke plekken weg te krijgen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.