Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bibi63

bibi63

02-02-2013 om 14:46

Skinny jeans gezocht voor dochter

Hoi,
Onze dochter is nogal kritisch wbt haar kleding. Nu is zij op zoek naar een jeans die aan de volgende kenmerken moet voldoen: mt 158, heel donker denim (dus niet verwassen / stoned whased e.d.), het moet vooral heel smal zijn aan de onderkant van de pijp (vindt ze leuker staan bij een hoge sneaker...) verder gewoon strak model, maar niet super strak (wel strak, maar niet 'super' dus ...) aan de benen.
Ik loop me suf te zoeken op het Internet. Vindt van alles, maar niet die aan alle bovengenoemde 'voorwaarden' voldoet.
Nou ja, ik snap dat jullie ook niet direct iets weten, maar wellicht nog interessante websites met jeans voor meiden??? De gangbare zoals Otto, Wehkamp, H&M, V&D, coolcat heb ik al gehad.
Dank alvast!
Gr. Bibi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dendy Pearson

Dendy Pearson

02-02-2013 om 14:50

Esprit

Ik slaag voor dochter altijd bij Esprit. Mooie broeken en vlot geleverd.

carin

carin

02-02-2013 om 20:35

Tjonge

jij laat je prima voor het karretje spannen!

Heb je bij de hen m

ook bij de dames gekeken? Die hebben hier(was in Den Bosch) voortaan ook een aantal broeken in hèle kleine damesmaatjes speciaal voor die meiden( volens mij maat 32 en spijkerbroek maat 25)

Ik denk ook dames

Ik denk ook dat je fout zoekt....Zoek bij dames en dan op maat XS of XXS en anders ga je naar bekende winkels als H&M of CoolCat of winkels met Vero Moda.
Heb er gisteren nog zat gezien (was toevallig shoppen met jongste...)
groeten albana

Carin en bibi

ik ben het eens met carin.

Bibi hoe oud is je dochter ?

10?

Ze draagt maat 158 dus ik vermoed een jaar of 10. Ik zou eens kijken bij Shoeby en bij de We. Ik doe ook vaak voorwerk voor mijn zoon. Hij heeft geen zin om de hele middag alle winkels af te lopen. Dus met wat voorwerk kunnen we gericht op pad. Ook kom ik dan niet snel thuis met een broek die ik veel te duur vindt.

Tineke

Tineke

03-02-2013 om 11:54

Ach ja

Ieder voor z'n eigen, hè? Elkaar helpen en bijstaan vind ik een wat aardiger basis, al helemaal binnen het gezin. Als ik een nieuw jurkje nodig heb, zoeken mijn dochters ook het hele web af. Waarom zou het andersom niet mogen?
Maar inderdaad Bibi,, maak de overstap naar de kleine damesmaten, die zitten vaak ook veel beter qua model.

Fiorucci

Fiorucci

03-02-2013 om 12:58

Kaatje

Ik ben het helemaal met je eens. Je krijgt terug wat je geeft, is mijn ervaring, ook bij pubers...ja, soms duurt het even, maar op lange termijn werkt het echt zo.

JansjeRommy

JansjeRommy

03-02-2013 om 13:11

Prijsklasse?

In welke prijsklasse zoek je? Broeken van Cimarron zijn duur naar mijn maatstaven, maar ze zitten mijn slanke dochter echt geweldig. Ik weet alleen niet of ze skinny genoeg zijn? O.a te koop bij Careltjes kledingwinkel, ook online.
NB ik vind het ook leuk om voor dochter internet en winkels af te speuren hoor. Zou dat niet zien als iets negatiefs.

bibi63

bibi63

03-02-2013 om 14:43

Hoezo carin?

Ik mag toch wel voor haar meezoeken als ze niet kan vinden wat zoekt?

bibi63

bibi63

03-02-2013 om 14:45

Lilian

Ik denk dat mt 32 of 25 misschien qua taille en billen past, alhoewel dat allemaal ook nog niet zoveel voorstelt , maar vrees dat ze sowieso te lang zijn (ze is 1,58).
Gr. Bibi

bibi63

bibi63

03-02-2013 om 14:48

Leeftijd

Ze is (nog) klein van stuk (pas net iets ontluikende borstjes en zeker nog geen menstruatie). Maar ze is 14.... En ja, ze kan natuurlijk zelf shoppen (met vriendin), maar gaat liever met mij. En daar wordt ik een beetje moe van..... dus maar even speuren op Internet. Ik ga zeker bij Esprit kijken en ook bij XXS damesmaatjes, als die niet te lang zijn.
Gr. Bibi

Tineke

Tineke

03-02-2013 om 15:15

Niet te lang

Ik ben 1.58 en ik draag ze ook, zonder omzomen of omslaan van de pijpen. Kan prima, denk ik. Probeer het eens, het geeft zoveel meer keus!

Vic

Vic

03-02-2013 om 15:38

The stone

Wij (dochter en ik, allebei kleiner dan 1,60 m.) slagen over het algemeen bij The Stone, volgens mij is dat een landelijke keten. Ze hebben (spijker-) broeken in alle kleine maten, vanaf 25/26 en lengtemaat 30.

Ze waren niet lang

wij dachten eerst dat het kinderbroeken waren. Er zijn volgens mij of 3 lengtematen.

Yura

Yura

03-02-2013 om 21:26

Gap en zara

Ik bestel veel bij de gap. Volgende dag in huis ondanks dat het uit Engeland komt en heel aantrekkelijk geprijsd. Mijn dochter (1.55 en 42 kg) past in de grootste kindermaat, dus met 3 cm meer lukt dat misschien met jouw dochter ook nog net. Damesmaten moet je daar niet bestellen, ze staan bekend vanwege het vanity sizing. Ik bestelde een bloes maat xs voor dochter en draag hem nu zelf. Dochter past ook heel goed in de kleinste damesmaat van Zara, ze heeft daarvan 2 broeken in 32 en eentje in 34. De broeken hebben ook een prima lengte.

Nee hoor! (damesmaten)

Jongste is 1.60 en draagt ook al een tijdje die damesmaten. En die 2 cm zullen 't m wel niet doen. Maar hier is ter plaatse een soort 'tienerwinkel' waar ze kleine dames en grotere kindermaten alleen verkopen. Qua broeken komt ze (ook nogal slank) meestal uit bij de xxs of xs damesbroeken en die heb je meestal in 3 lengtes, de kortste is vaak nog té kort dus de middelste lengte is het meestal. De kindermaten (b.v. 164) passen haar wel qua lengte maar zijn allemaal enorm wijd bij haar taille en om de benen. Te breed/wijd dus En de rek erin valt ook tegen, is in ieder geval niet zo dat ie echt om haar been zit, losse flodderbroeken worden de skinny jeans dan.
groeten albana

bibi63

bibi63

04-02-2013 om 21:19

Dank allemaal!

Altijd gedacht dat de kleinste damesmaat te lang c.q. te wijdt zou zijn. Nou, volgens jullie valt dat wel mee. Wij hebben hier een Stones, dus daar gaan we sowieso kijken. En verder meer richten op damesmaten.
Thx!
Gr. Bibi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.