Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bugs

bugs

29-03-2011 om 10:36

Sites voor ideeën slaapkamer

Hallo,

Ik wil mijn slaapkamer aanpakken, alleen mijn kast en bed blijven staan. Helaas heb ik een soort van granol (schrijf je dat zo?) op de muur, dus een leuk behangetje valt af. Verder wil ik graag nieuwe gordijnen en dus een leuk kleurtje op de muur.

Kunnen jullie me helpen aan sites voor leuke ideeën voor de slaapkamer?

Bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anonix

Anonix

29-03-2011 om 11:02

Sneak peeks

Mijn favoriete site is onderstaande site waarbij je binnen kijkt bij (voornamelijk Amerikaanse) mensen uit de ontwerpwereld (grafisch, interieur, 3D, mode, kunst, etc). Dit zijn dus gewoon hun eigen huizen en geen showrooms of magazine-kamers.

http://www.designspongeonline.com/category/sneak-peeks

De sites van vtwonen *en* 101woonideeen hebben mij hier en daar geïnspireerd. Het is hier en daar een hoog truttig gehalte maar je komt er ook van op andere ideeën.

bugs

bugs

31-03-2011 om 10:33

Eerst gordijnen of eerst muurverf?

Bedankt voor de sites, heb al leuke dingen gezien.

Nu heb ik een vraagje: zoek je eerst gordijnen uit en daarna een leuke kleur voor de muren, of andersom?
Dus eerst kleur op de muur uitzoeken en dan gordijnen?

Muur

ik zoek altijd eerst de verf uit,dan neem ik de kleurstaal van de verf mee voor gordijnstof.

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

31-03-2011 om 16:45

Verven

misschien kun je op de granol muur allemaal lange banen van links naar rechts verven...in lekkere frisse kleurtjes, en daar een mooi rolgordijn bij zoeken of eerst gordijnen en daar een mooie verf bij, je hoeft dan alleen maar lange stroken afplakband te plakken in verschillende breedtes en die dan in te kleuren zeg maar...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.