Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Juno

Juno

27-11-2014 om 23:18

Sintwinkelen in Vlaardingen?

Morgen ga ik naar de scoutshop in Vlaardingen. Zijn daar leuke winkels voor sintinkopen? Ik heb geen idee waar ik voor ga kijken, de cadeautips uit de andere draadjes heb ik al gelezen of kwamen van mijzelf. Ik zoek iets voor een jongen van 11 en van 16 die innig tevreden zijn met wat ze al hebben. Ik moet eigenlijk echt ergens tegenaan lopen, budget €25 max €30.
Zondag ben ik bij de Markthal in Rotterdam. Heeft iemand misschien voor Rdam winkeltips?

Christel

Christel

28-11-2014 om 12:30

Ooit

was ik in de Scoutshop in Vlaardingen, maar volgens mij ligt die winkel vrij afgelegen. Ik kan me geen winkels in de buurt herinneren.

Brianna F

Brianna F

30-11-2014 om 09:09

Scoutshop

Ligt midden in de polder aan de verkeerde kant van de snelweg. Het winkelcentrum ligt een heel eind verderop. Je zou naar het Liesveld kunnen gaan, daar liggen alle winkels.

Vlaardingse

Vlaardingse

30-11-2014 om 19:25

Niets....

Niets is er hier te beleven. Scoutshop ken ik ff niet. Maar het centrum bevat de standaard winkels.
Hema, v&d, scapuno, blokker, en dat soort. Wibra, kijkshop, zeeman enzovoorts.
Geen stad om verrast te worden

Juno

Juno

30-11-2014 om 23:04

Geweest

Bij de scoutshop ben ik goed geslaagd. De rest heb ik gister in mijn dorp gehaald waar vandaag! alle winkels op de Intertoys na dicht waren. Tsss. En dan wel klagen dat de mensen ergens anders gaan winkelen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.