Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Juno

Juno

05-12-2016 om 23:54

Sint, wat waren de tops en flops?

Hier al wat oudere kinderen dus geen echt speelgoed meer. De tops:
Voor dochter een acculader, een powerbank waarmee je 7x je mobiel kunt opladen, een mes en mascara. Allemaal top.
Zoons: boek van Gumbah, gereedschap voor skateboard, pijlen, slijpsteen, basketbalnet voor je vuile was, stikbots. Allemaal top.

Flop: boek met allerlei fitnessoefeningen voor iemand die thuis veel fitnesst, chorizo (degene had liever droge worst gehad), muffinmix

Tango

Tango

06-12-2016 om 11:52

Flops

Wat jij noemt Juno, klinkt niet heel erg als flops. Maar goed, misschien werd het wel zo beleefd.
Hier niet echt flops langs zien komen, behalve in de surprises misschien. Kan altijd gebeuren natuurlijk, doe je zelf je best om iets moois te maken, krijg je iets terug waar w.s. een kwartiertje werk in heeft gezeten. Gelukkig wel een origineel gedicht erbij. De absolute top was de surprise die mijn moeder kreeg. Neefje van 4 heeft er zeker een uur mee gespeeld, waardoor dan wel alle aandacht voor zijn eigen kadootjes weg was.
Verder kreeg man hier bier en nootjes in zijn, ook al niet zo bijzondere, surprise maar ja had hij maar een verlanglijst moeten maken.
Dochter was heel blij met haar Ipadhoes en lingerie en haar (zwarte) gezichtmaskers. Ik met de laatste wat minder, wat een geklieder weer.
Zoon was blij met de dvd, voetbalplaatjes en een robotje (waarvan ik dacht dat hij er eigenlijk al wat te groot voor was).
Zelf kreeg ik een paar mooie oorbellen.
We hadden een geslaagd Sinterklaasfeest, terwijl ik had verwacht van niet, i.v.m. het nodige gedoe in de voorbereidingen. Dat was eigenlijk dus de grootste top.

Juno

Juno

06-12-2016 om 13:31

Tango

Ik had ook niet verwacht dat de flops flops zouden zijn , maar zo werd het inderdaad wel ervaren. Verder was het allemaal heel erg leuk!

verhuiswagen

verhuiswagen

06-12-2016 om 13:45

hier mijn rijtje

De tops waren de wandeling voorafgaand aan t kadootjes uitpakken en t feit dat mijn broer en schoonzus ook hadden ingepraat op mijn ouders dat 4 uur lang aan tafel zitten geen leuk sinterklaasfeest is voor de kinderen van mijn broer (5 en 10). Mijn kinderen die zijn al wat ouder dus gaan t ook wat gelaten. Bekende cadeautjes gekregen, meer in de zin van ' iedereen krijgt hetzelfde anders krijgen we scheve ogen' . Ik ben meer van een persoonlijk cadeau voor iedereen bedenken. Mijn vader kreeg een pak maandverband met een hilarisch gedicht omdat hij bij valpartijen op de racefiets vaan maandverband op de wond doet en de plakstrip in zijn kleding vastmaakt. Hij vond t geweldig! En een doos rumbonen omdat hij eigenlijk alleen maar chocolade wil (en met sinterklaas geef je wat iemand echt wil, vind ik). Mijn moeder kreeg HET kerstkookboek van Jamie Oliver, waar we met kerst samen uit gaan koken. Boek mee naar de Hanos, inslaan en dan de keuken in. Voor mijn broer en schoonzus doen we een kleinigheidje en dat was over en weer leuk uitgepakt. We moeten hier nog Sinterklaas vieren met ons samengesteld gezin en ik vrees dat ik nog niet klaar ben met cadeau's kopen voor iedereen.
Mijn cadeau van mijn vriend heb ik zelf uit mogen zoeken. Dat vind hij prettiger, want hij heeft echt geen idee. Doen meer vrouwen dat met hun partner?

Rosalie

Rosalie

06-12-2016 om 13:53

geen flops

Nou hier geen echte flops, ik heb hele tevreden (erg verwende) kinderen maar de absolute top was geloof ik wel voor beiden de dierenpantoffels (voor zoon van 6 krokodillen en dochter van 9 konijnen). zoon wilde ze het liefst nog in bed aan gisteravond

Roos

Dendy Pearson

Dendy Pearson

06-12-2016 om 14:26

Flopje

Toen ik gisterochtend alles ging inpakken kwam ik tot de ontdekking dat ik voor jongste zoon een kadootje te weinig had. Ik probeer het aantal pakjes gelijk te houden.
Mijn man had nog een alarmfluitje in de verpakking liggen. Wat zoon best leuk vindt, maar dan meer als kleinigheidje tussendoor ofzo. Toch ingepakt en het was precies het eerste pakje wat hij uit de zak haalde. Het gezicht wat hij trok was onbetaalbaar, maar hij bedankte wel heel beleefd

Verder werd alles gewaardeerd met als toppers het houtskool voor dochter die graag tekent en de grote doos Geomag voor zoon.

Tango

Tango

06-12-2016 om 14:34

Sokken

Na dat lezen van Rosalies verhaal over de sloffen, bedenk ik me opeens dat hier ook het pakket slaapsokken een succes was. Was een kadootje voor de hele familie. Vooral bij zoon (voor wie er eigenlijk geen paar in zat want ze waren vanaf maat 37). Hij trok meteen een paar witte aan omdat hij ze zo heerlijk zacht vond en wilde ze niet meer uitdoen. Omdat de sokken aan het eind van de avond inmiddels zwart waren, heb ik hem mijn paar maar gegeven voor in bed

dioge

dioge

06-12-2016 om 15:00

hier top

Ze vonden alle cadeaus mooi, maar de toppers waren een action-cam voor man(eigenlijk zwaar boven budget) en een Rituals adventskalender voor de meiden. Was ook duur, dus ze delen 'm. Op de even dagen mag de oudste een cadeautje pakken, op de oneven dagen de jongste.
Echte (foute) kerstsokken vielen ook erg in de smaak.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.