Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Annet

Annet

01-02-2013 om 20:58

Simpel ding versturen vanuit vs?

Ik heb een accessoire gevonden voor mijn Iphone die ik alleen kan kopen in de VS. Kosten zijn 6 dollar bij Amazon. Helaas versturen ze dit niet naar Nederland. Andere site wel, maar dan kost het 35 euro extra. Via USA2YOU kun je aankopen laten versturen naar NL, kosten ook rond 30 euro.

Wie gaat toevallig binnenkort naar de VS of weet iemand die mij wil helpen met ontvangen en versturen naar NL?
Douaneproblemen zijn er niet. Het ding kost immers maar 6 dollar.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

01-02-2013 om 22:41

Handeltje opzetten?

Ik ga nooit naar de vs, dus nu ook niet, en ik heb ook geen iPhone. Maar als het een interessant dinges is, kun je er dan niet meer bestellen en die voor 10 of 15 euro per stuk verkopen? Natuurlijk eerst even rondvragen of er interesse voor is voor je bestelt. Via marktplaats enzo kun je ze dan verkopen.

Ik roep maar wat hoor.

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

01-02-2013 om 23:52

Nieuwsgierig

Ik heb een iPhone en ben gek op accessoires die daarbij horen . Wat heb jij gevonden dat zo leuk is?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Annet

Annet

02-02-2013 om 09:57

Niet leuk, wel praktisch

Op mijn werk loop ik geregeld rond (naar collega's of naar een overleg). Daarbij moet ik mijn iphone in de hand houden als ik een broek aan heb zonder zakken. Bij sommige broeken vind ik het geen gezicht om een telefoon in je zak te stoppen. Een tasje bij me dragen is niets voor mij.
Een hoesje heb ik niet en wil ik niet. Een bumper ook niet.
Ik wil mijn iphone aan mijn broek kunnen hangen zonder gebungel. Daarvoor zocht ik een clip of iets dergelijks.
In NL kan ik deze vinden: http://phoneclip.eu/index.php?productID=21&toep=
Prima ding, kosten 20 euro en 4 euro verzendkosten. Vind ik nogal aan de prijs voor een plastic klem.

Bij Amazon vond ik deze: http://www.amazon.com/gp/product/B005H5FV1G
Kosten 6 dollar.

Loki

Loki

02-02-2013 om 15:29

Familie

Ik heb familie in de VS wonen en goed contact via facebook. Ik kan wel vragen of ze het zien zitten.
Je weet me prive wel te vinden - M te Z.

Kan ook vanuit duitsland

Amazon.de bezorgt bestellingen boven 20 euro gratis in Nederland. Ik heb niet echt gezocht maar vond deze op hun site:
http://www.amazon.de/Skque-Schutzhülle-Drehgelenk-Gürtel-Clip-Holster/dp/B005EDAG7K/ref=sr_1_10?s=ce-de&ie=UTF8&qid=1359836856&sr=1-10
Misschien vind je nog wel meer soorten daar.
Nadeel is wel dat je om aan die 20 euro te komen er nog iets bij moet bestellen.
Ze bezorgen erg snel, is mijn ervaring.

Als je geen echte haast hebt kan ik er rond Pasen eentje voor je meenemen.

Maki

Maki

02-02-2013 om 22:17

China

Kijk even bij Deal Extreme (www.dx.com), daar bestel ik meestal van dit soort dingen. Zijn erg betrouwbaar, je moet alleen wel wat geduld hebben...

Annet

Annet

02-02-2013 om 23:05

Goede tips, enne...... loki

Ik ga jullie tips allemaal uitproberen. Wordt vervolgd.

Loki, lief aanbod. Alleen ik ben erg slecht in namen. Kun jij mij ook bereiken? Dat helpt........

Annet

Annet

03-02-2013 om 12:29

Gekozen voor ebay

Deal Extreme had heeeeeel veel leuks maar niet wat ik zoek.
Amazon versie is volgens recensie niet zonder case te gebruiken en dat wil ik juist wel. (soms wordt dat naked iphone genoemd, blijft grappig.....)
De tweede optie die Nerina noemt, is het geworden. Voor die prijs (met 99 cent verzendkosten) durf ik dat wel te wagen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.