Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sigarettengeur uit laarsjes krijgen

Wij zijn zelf een nietrokersgezin, dat begreep je waarschijnlijk uit de titel al. Voor mijn dochter kocht ik via Marktplaats een paar bijna-nieuwe overknee laarsjes, die bedoeld zijn als kadootje voor december. Ze is gek op schoenen en laarsjes, en ik ben er zeker van dat ze deze geweldig vindt.... Maar ze komen zeker weten uit een rokersgezin. Vanmorgen kwam het pakketje aan en de geur sloeg me al tegemoet toen ik de doos openmaakte. De laarzen ruiken écht naar sigarettenrook. Als het nu kleding was mikte ik het in de wasmachine, maar dat lijkt me niet goed voor deze (leer ? skai ?) laarsjes... Maar hoe krijg ik die geur er dan uit ?

Als iemand tips heeft houd ik mij van harte aanbevolen !

Martine

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

10-10-2012 om 11:33

Luchten

Hoi
Gewoon laten luchten !
Buiten of voor een open raam.
succes

Guinevere

Guinevere

10-10-2012 om 11:49

Materiaal?

Ik heb mijn nieuwe 2e handsauto bijna fris gekregen door alles met een vochtige doek met water&schoonmaakazijn af te nemen. Maar dat was stof en geen leer, azijn op leer lijkt me niet zo goed. Ook kreeg ik toen de tip om koffiepoeder in een bakje neer te zetten. Misschien als je dus koffiepoeder in de laarzen strooit en het laat luchten? Je kunt ook googlen op sigarettenrook uit leer, of sigarettenrook uit schoenen.

martine

martine

13-10-2012 om 14:37 Topicstarter

Dank voor de reacties

Er drinkt hier niemand koffie, dus de mogelijkheid van koffie-geur hou ik achter de hand, maar ik maar gewoon een goed plekje zoeken buiten om de laarzen te luchten...

Bedankt voor de reacties !

Martine

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.