Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bezig Bijtje

Bezig Bijtje

30-11-2011 om 16:50

Sieraden maken -wat nodig?en waar?

Mijn dochter wil graag sieraden gaan maken (oorbellen e.d). De pakketjes uit de speelgoedwinkel worden nu wel te kinderachtig voor haar.
Ik dacht: een mooi Sintkado!
Waar kan ik het beste spullen halen? En wat heeft ze nodig? Bestaat er ook een eenvoudig boekje sieraden maken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Workshop?

Er zijn diverse workshops in het land voor sieraden maken. Even googlen en/of checken bij het plaatselijk buurthuis.

Waar ik woon hebben "we" een speciale kralenwinkel waar je van a tot z dingen kunt kopen. Zo'n winkel moet je eigenlijk hebben.

Sieraden maken is hot, en ik verwacht dat je bv ook bij de V&D of Bijenkorf ook wel een startset zou kunnen kopen. Je kunt nl. zo'n speciaal tableau kopen voor kettingen rijgen.

Kijk eens op http://www.dekralendoos.nl/, daar kun je een beeld krijgen van de wereld rondom sieraden maken.

Thursday Next

Thursday Next

30-11-2011 om 20:45

Bij

pipoos hebben ze heel veel, misschien is die ook bij je in de buurt? Daar werken ook mensen die er meer van weten (als het goed is). En bij de Xenos hebben ze nu ook veel byzondere kralen en sieraad-maak-dingen.

ody

ody

03-12-2011 om 21:47

Kruidvat

Bij kruidvat hebben ze nu van alles daarvoor. Ook zo'n handig bord waar je de kralen op kan leggen. Tangensetje hebben ze er ook. Xenos heeft ook leuke kralen enzo.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.