Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

May

May

27-12-2012 om 16:57

Shoppen bij primark

Ben je dat van plan, ga dan vooral vroeg.. In Almere stond vanmiddag een Efteling-rij voor de winkel.. Gelukkig waren we toen al uitgewinkeld..

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ankie

Ankie

27-12-2012 om 18:18

Primark

toevallig ook vandaag in Almere geweest bij Primark. ik vond het eerlijk gezegd wel goed geregeld. Er werden net zo veel mensen binnen gelaten als dat er uit gingen. In de winkel bleef het daardoor goed te belopen. Eerder deze maand was ik bij Primark in Zaandam waar het in de winkel een chaos was. Veel te veel mensen in de winkel, dat gaf echt een benauwd gevoel. Puberdochter vindt het de meest fantastische winkel ooit, en vele leeftijdgenootjes met haar!

Brianna F

Brianna F

27-12-2012 om 22:32

Primark

Voor mensen die vlakbij Essen wonen. 50 minuten vanaf Venlo. Daar is het nog heel goed te doen, en de winkel heeft 4 verdiepingen.

Hoofddorpse

Hoofddorpse

28-12-2012 om 13:13

Hier

Ik heb hier in Hoofddorp voor het eerst iets gekocht vorige week. Ik was er een paar keer binnen geweest, vreselijk al die drukte en alles is door elkaar gegooit. Nu was ik vroeg in het dorp en dacht ik probeer het eens en het was heerlijk rustig en alles lag nog netjes. Kinderen was weer mooi voor de kerst en het kostte bijna niets.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.