Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

08-12-2011 om 10:25

Shirt onder jurkje

Ik heb vanavond een etentje met het werk (vervroegd kerstdiner). Nu heb ik net een nieuw jurkje gekocht, mouwloos zwart, maar dat is niet zo 'werkig'. Staat het heel stom om er een shirt met lange mouwen onder te doen? Ik heb een witte en een (heel donker) paarse. En dan gewoon een dunne zwarte panty en zwarte laarzen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Niny

Niny

08-12-2011 om 10:32

Kan prima hoor

Dag Vic,

Wit zou ik denk ik niet doen (ober/pinguin-effect), maar donkerpaars kan prima. Eventueel een sjaaltje erbij, klaar.
Veel plezier vanavond!
Niny

amk

amk

08-12-2011 om 10:37

Tuurlijk

hoe wil je anders je mouwloze jurkjes dragen in december? Veel te koud, tenzij het groot gala is maar dat verwacht ik niet.

Ely

Ely

08-12-2011 om 10:48

Jasje of vestje

Heeft mijn voorkeur. Ik vrees bij de andere kleur mouwen toch voor t ouderwetse overgooier effect. Een klein (kort) dun vestje of mooi jasje vind ik dan mooier.
Als toch shirtje eronder dan dun stofje en aansluitend, dan kan t zeker mooi zijn....

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Overgooier

Net als Ely zou ik ook liever voor iets over dan onder de jurk kiezen. Of een zelfde kleur shirt eronder. Ik vind het ook altijd iets klein-meisje-met-een-overgooier hebben. Als het korte mouwtjes zijn kan het voor mij wel, maar bij mouwloos zou ik het niet doen.

Vic

Vic

08-12-2011 om 13:12

Overgooier

Oh, is dat fout dan? Ik heb ook nog een grijze wollen mouwloze jurk waar ik normaal dat paarse shirt onder draag. Een overgooier dus Och, misschien moet ik maar gewoon een broek met trui doen, dan hoef ik me ook niet om te kleden. Die ambtenarencollega's van mij lopen waarschijnlijk ook gewoon in hun spijkerbroek met Mickey Mouse shirt. Toen ik trouwens dat nieuwe jurkje showde voor mijn puber keek ze zeer bedenkelijk, 'hmmm mama, ik weet wel dat je graag jong wilt zijn, maar in dit jurkje zie je er wel erg rond uit'. En bedankt ;-(

Isabella

Isabella

08-12-2011 om 13:22

Bolero

Lijkt me mooier, heb je dat toevallig niet in de kast? Ik heb er tegenwoordig in verschillende kleuren in mijn kast en dat is echt heel handig.
(Maar daar heb je nu dus niks aan...)

Vic

Vic

08-12-2011 om 13:25

Vestje

Ik heb wel zo'n kort vestje met lange mouwen, maar dat is wit. Dan krijg je dus een pinguineffect. Ik heb ook een zwart vest, maar dan wordt het helemaal zo'n treurig geheel.

Nou... fout...

Of een overgooier fout is...? Dat ligt denk ik ook aan het type dat je (als in 'men') bent. Horde vrouwen lopen erin rond. En ook hordes leuke vrouwen.

Bij mij is een overgooier errug fout ). Staat me zo enorm suf. Doet mij denken aan van die korte kapsels met plukjes, paarsrood geverfd haar, hippe bril, turquoise met gifgroene kleding, witte broeken, miss etam, promiss etc. Haha... maar zegt meer over mij dan over anderen )

Roosje Katoen

Roosje Katoen

08-12-2011 om 13:35

In dat geval

Zou ik het zwarte vest aandoen en dan een leuke ketting of een sjaaltje ofzo, om het wat op te vrolijken. Een shirt eronder zou ik alleen doen als het zwart is en in dezelfde stof als het jurkje.

Vic

Vic

08-12-2011 om 14:19

Hmmm

Ik heb het allemaal eens uitgeprobeerd en vind het toch net niet. Dat wordt dan een volgende keer, en dan ga ik proberen een beetje fleurig flodderig vestachtig gevalletje te kopen. Of zo'n driehoekige sjaal ofzo. Bedankt voor het meedenken.

Ely

Ely

08-12-2011 om 23:53

Nog even voor de overduidelijkheid

Een overgooier IS niet fout of wat dan ook. Ik hou er alleen niet van. Biiiig difference

Leuke opmerking van je dochter Vic .
Ik kreeg ook een leuke vandaag toen ik vroeg of deze broek dik maakt: ja maar hij staat wel kittig.

Kittig, hoe kom je erop..

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

amk

amk

09-12-2011 om 09:39

Maroo

dat noemen we gewoon onze eigen stijl.

Ik doe het ook heel veel, en zowiezo zijn mijn kleren niet zo standaard. (Veel ART-fashion)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.