Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

caton

caton

07-11-2011 om 20:34

Scrap-ideeen voor school

Bij de kinderen op school hebben ze binnenkort crea-middagen. De kinderen worden in groepen van 10 personen ingedeeld en zijn 4 middagen met een onderwerp bezig. Nu gaan ze ook scrapbooken en ik heb me aangemeld om daarmee te helpen. Ik heb zelf wel voorbeelden en ideeen, maar misschien heeft iemand van jullie wel tips die speciaal voor kinderen leuk zijn. Ook tips voor webshops (niet te duur ) zijn van harte welkom! Alvast hartelijk dank.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Boekje maken

Ik heb het vorig jaar ook gedaan op school maar wij hadden maar twee keer een uur...
Hoe lang is 4 middagen, echt de hele middag?
Spullen moet je gewoon bij de Action halen.
Ik heb een boekje met ze gemaakt.
Chipboard halen bij de hobbywinkel. in vierkanten snijden, van die grote vellen kartonpapier( in alle kleuren) in 3 repen snijden. Die vouw je in vieren en je beplakt het chipboard aan de buitenkant en nog een randje aan de binnenkant. (het chipboard moet ongeveer aan alle kanten een cm breder zijn dan het kartonpapier. Het kartonpapier plak je er met een kant tegenaan en ook een kant tegen de achterkant van het boekje (ook weer chipboard dus. dan kun je het boekje laten versieren en de kinderen natuurlijk foto;s mee laten nemen.
Maar bij maakten ze het in twee uur...dus als je meer tijd hebt kun je het ook moeilijker maken.
Succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.