Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Schoonmaken lcd-ledscherm

En vraag voor wellicht ervaringsdeskundigen...

Wij hebben een SONY Bravia televisie, maar moeite met het stofvrij houden van het scherm... Heb het met water geprobeerd (heet water op een licht vochtige doek), met verdund reinigingsmiddel, een microvezeldoek, klein beetje glassex (mocht allemaal, stond in het boekje), maar nu blijven er strepen achter....
Niet erg als het donker is, maar nu met de zon er op, erg irritant! Heeft iemand de gouden tip om van die strepen af te komen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

26-12-2010 om 14:03

Speciaal reinigingsspul

Je hebt daar speciaal reinigingsspul voor. Ik heb hier bijvoorbeeld naast me staan LCD Screen Clean Spray van Grundig, maar je hebt het van allerlei merken. Ik zou eens kijken bij bijvoorbeeld Blokker, misschien Action, de winkel waar je de tv gekocht hebt, etc. Als je een flatscreenmonitor voor je computer hebt of een laptop kun je dit ook gebruiken.
Gewoon reinigingsmiddel moet je nooit gebruiken voor een lcd scherm.

Nasha 1st

Nasha 1st

26-12-2010 om 14:20

Aankomende week

is er bij Bas van der Heijden van dat spul in de aanbieding.

69er

69er

26-12-2010 om 16:21

Reinigingsvloeistof

Hier ook een bravia, maar sony heeft types met en zonder glasplaat. Wij hebben een type zonder glasplaat, omdat we perse een mat scherm wilden. Hier mag je absoluut niet met water op. Ik kan me voorstellen dat het bij een glasplaat wel mag.
( sorry, lees nu dat het in de beschrijving stond .
69

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.