Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ava

Ava

10-04-2016 om 13:54

Schoenenreclame?

Laatst zat ik eens uitgebreid voor de tv toen de reclames langs kwamen. Ik let dan meestal niet op maar het staartje van de reclame kreeg ik wel mee. Het ging over schoenen met een flexibele zool, een zool die bestond uit allemaal vakjes die los van elkaar konden, dat je de schoen op kon rollen. Het leek mij een heerlijke zomerschoen. Alleen, heb ik totaal niet mee gekregen wat het merk is. Op internet kom ik ook niet veel verder.

Wie weet welke schoen ik bedoel?

Helena

Helena

10-04-2016 om 15:38

Zou dat?

Schetches of Sketches of Sketches of een variant daarop kunnen zijn?

Astrid

Astrid

10-04-2016 om 16:46

hier

Kwam net voorbij op TLC:


https://www.youtube.com/watch?v=YyW6f__TlLA

Ava

Ava

10-04-2016 om 17:20

Yes

Ja, dat zijn ze! Dames, dank voor het meedenken!

Ze lijken mij heerlijk zitten. Iemand ervaring mee?

Vesper Lynd

Vesper Lynd

10-04-2016 om 17:36

Die wil ik ook! Mijn dochter loopt al jaren vooral op Skechers, en ik was ook van plan ze te kopen (maar dan in een normale kleur, als ik die kan vinden). Ze zitten echt heerlijk, geen knellende randjes, en zijn heel licht.

Kaaskopje

Kaaskopje

10-04-2016 om 22:57

Ik had ook al naar MAG schoenen gekeken

maar Skechers zijn wel iets aangenamer geprijsd Ik ga ook maar eens kijken naar deze schoenen..

Mari39

Mari39

11-04-2016 om 08:49

Volgens mij

Zijn die er ook in eigen merk van van haren. Ik weet niet of het een groot kwaliteitsverschil is? Maar het scheelt enorm in de kosten. En beiden zijn geen leer.

mrs jones

mrs jones

11-04-2016 om 10:26

korting

Ik zag dat je ze bij spartoo kan kopen online en als je even googlet dan vind je een kortingscode van 10%. Scheelt toch weer wat. Nadeel is dat je ze niet kan passen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.