Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Danielle

Danielle

10-09-2013 om 11:53

Schoenen bestellen webshop Polen

Mijn dochter had vorige winter superleuke en daarbij ook nog heerlijk zittende schoenen. Dat heeft ze niet vaak gehad, want ze heeft nogal moeilijke voeten en is heel kritisch op wat ze mooi vindt (en dat is niet echt volgens de mode) Nu zijn ze te klein geworden en wil ze heel graag nog een keer dezelfde. Helaas wordt dit model niet meer gemaakt en zijn ze overal (ook op internet) uitverkocht. Alleen ontdekte ik ze op een Poolse website, in de uitverkoop en ook nog de goede maat. Met nederlands adres en banknr mag je daar echter niet bestellen. Heeft iemand een idee hoe ik er toch aan zou kunnen komen (behalve door naar Polen te reizen, dat gaat dan weer te ver , Ik wil er zeker wat extra voor betalen aan iemand die me eraan kan helpen.

ik woon in polen

ik wil ze best voor je opsturen. kleine moeite. je kan even een mailtje sturen naar [email protected] dan mail ik wel terug.

Danielle

Danielle

18-09-2013 om 12:23

Hoera!

Dank zij Zofia zijn de,zo onbereikbaar lijkende, schoenen nu per post uit Polen onderweg naar ons! Dankjewel Zofia!

leuk toch, dat de wereld zo klein is geworden!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.