Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Guinevere

Guinevere

04-03-2012 om 13:34

Scheidingskastwand slaapkamer

In onze slaapkamer zou ik graag een gedeelte willen afschermen, en daar een soort inloopkastruimte creeeren. Ik ben de rommelige aanblik van kleding in de slaapkamer een beetje zat. Dat wil ik bereiken zonder bouwkundige ingreep, dus door dwars in de ruimte een kastwand te plaatsen.
Nu moet die wel aan een aantal eisen voldoen: hoog genoeg, of op andere manier klem te zetten tegen de plafondbalk, zowel van de slaapkant als vanaf de kastkant wil ik eigenlijk kastruimtes kunnen creeeren. Dus zeg maar aan de bedkant een plank voor mijn boeken en aan de andere kant een plank voor mijn T-shirts. Niet te nostalgisch, ik houd meer van het strakkere werk. Bestaat zoiets?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Isabella Caramella

Isabella Caramella

04-03-2012 om 14:14

Denk groots

Bij ikea in de serie 'Denk Groots' kan je misschien ideeen opdoen.

Guinevere

Guinevere

04-03-2012 om 15:14

Oh, ja

Oh, ja, dat ziet er leuk uit, Denk Groots. Ik zou het bijna gelijk zo uitvoeren, dat behang is ook leuk. http://www.ikea.com/ms/nl_NL/rooms_ideas/small_spaces/walk_in_closet_room_divider.html
Heb nu wel eerder teveel ruimte in de slaapkamer, dat wel, maar te weinig bergruimte. Hoogte? Eh... 2m50 geloof ik, niet zo hoog. Breedte (hele stuk, dus er moet nog een doorgang af) 3m20.

Geen inloop wel wand

Wij hebben een scheidingswand gemaakt met PAX kasten van IKEA. De kasten (circa 2,5 bij 4) zijn ingebouwd en op maat gemaakt met een houten raamwerk, dat is van vloer tot plafond afgewerkt met gipsplaten en vervolgens gestuukt. Ziet er heel strak uit als een echte muur en het is veel kast, maar geen inloopkast

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.