Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ise

Ise

12-09-2011 om 09:09

Schateiland zeumeren

Wie is er wel eens naar Schateiland Zeumeren geweest? Ik kwam deze overdekte speeltuin tegen op internet, maar is het inderdaad zo leuk als het er uit ziet? Het lijkt me leuk voor het kinderfeestje van zijn zoon. Een binnenactiviteit met een 'buitengevoel', want als je jarig bent in oktober is het altijd afwachten wat het weer doet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ise

Ise

12-09-2011 om 09:40 Topicstarter

En klimbos apeldoorn

Dezelfde vraag over het Klimbos in Apeldoorn. Ziet er spannend en uitdagend uit. Is het juniorklimbos nog leuk voor knderen van 9?

ishtar

ishtar

12-09-2011 om 10:01

voor beiden!
Zeumeren is erg leuk, en op warmere dagen is er ook een leuk buiten-met-water speelgedeelte. Binnen is er ook water. Ze kunnen er lekker klimmen rennen graven glijden etc.
Wij hebben in de meivakantie een klimbos in Limburg (bij Tegelen) bezocht. En daar de oefenbaan gedaan. Die is op 3 m hoogte en voor onze kinderen nog best een uitdaging. (zeker die van 7, die van 10 had het na 2 keer wel gezien.
Vergis je er niet in, het is best een inspanning! (ik had na 1 keer echt genoeg, maar het was ook warm en ik heb hoogtevrees) Wij hebben zelf het juniorklimbos in Apeldoorn niet gedaan, maar wel eens gezien. En het leek ons zelfs nog geschikt voor het verjaardagsfeestje van inmiddels 10,5-jarige zoon.

Ise

Ise

12-09-2011 om 12:35 Topicstarter

Zeumeren

Het nadeel van zeumeren is dat je voor volwassenen ook de volle mep betaalt én ook nog eens parkeergeld per auto. ALs het weer een beetje meezit lijkt me het klimbos aantrekkelijker. Nu maar hopen dat er niet te veel kinderen met hoogtevrees zijn

ishtar

ishtar

12-09-2011 om 16:35

Hou je er wel rekening mee

dat bij klimbossen er op elke 2 kinderen er 1 volwassene de boom in moet.

Ise

Ise

12-09-2011 om 23:07 Topicstarter

Ishtar

Geldt dat ook voor het junior klimbos? Ik denk het niet omdat je daar vanaf de grond kan begeleiden.

ishtar

ishtar

13-09-2011 om 11:24

Ise

Klopt. In Limburg (en ik meen ook in Ermelo) is dat wel zo. Ik dacht dat het in A'doorn ook zo zou zijn.
Maar als ik lees dat die route op maximaal 6 m is, (en ik aan mijn kinderen gemerkt heb dat het af en toe heel handig is om in de buurt te zijn, en vanaf de grond kom je niet zo hoog) zou ik er zelf wel voor kiezen om de boom in te gaan. (en het is ook erg leuk! (ondanks mega-hoogtevrees en klotsende oksels ))

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.