Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lynna

Lynna

22-01-2013 om 12:34

Sauna in noord-holland?

Mijn vriend is komend weekend jarig en ik zoek een cadeautje voor hem. Geen idee wat, het enige wat ik kan bedenken is een saunabon.... Maar welke sauna? Hier in Noord-Holland? Iemand goede ervaringen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

vorig jaar met man bij deze sauna geweest.

http://www.ridderrode.nl/

Marit

Marit

22-01-2013 om 15:22

Beemster

Heb hele goede verhalen gehoord over fort resort Zuidoost beemster.

Marit

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Haarlem

Ik ben vorig jaar in Haarlem bij sauna Van Egmond geweest. Het is geen grote sauna met grote ligweides of tuinen, want zo'n beetje midden in de stad, maar ik vond het er erg leuk. En ik heb er heerlijk gegeten.

madelief

madelief

22-01-2013 om 22:10

Idd ridderode

Ik woon er vlakbij en ga soms naar iets anders voor de afwisseling maar vind nergens wat ik daar vindt! Heerlijk is het daar!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Ella2007

Ella2007

23-01-2013 om 10:03

Sauna in oud fort

http://www.fortresortbeemster.nl/

Nara deze sauna wil ik zelf nog altijd een keer heen. Lijkt me erg gaaf, ben er nog niet geweest. Vnaaf juli 2012 open.

En als je een stukje wil rijden: sauna in Maarsenveen (Spa Sereen), vind ik persoonlijk erg mooi.

Sinne

Sinne

24-01-2013 om 21:54

Idd fort resort beemster

Erg mooi, middelgroot resort in een oud fort van de stelling van amsterdam.Op de site kun je zien wat er allemaal te doen is.
Op de zondagmiddag dat ik er was was het volgeboekt, het oogde ook best druk, maar je kon overal zonder te dringen in. Je kunt douchen in de geschutskoepel, en overal zijn de oude elementen nog goed te zien. Het restaurant is prima. De sfeer is rustig en gemoedelijk. Nadeel voor mij was wel dat ik er te dichtbij woon, en dat ik er vaag bekenden tegenkwam die ik liever gekleed tegemoet ga.

Lynna

Lynna

25-01-2013 om 23:55

Genoeg te kiezen maar toch

Ik ga hem nu een mountainbikeclinic kado doen en ik gebruik jullie tips als we samen toch binnenkort eens een dagje sauna gaan doen.

Dank!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.