Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Petr@

Petr@

07-01-2012 om 21:26

Sapcentrifuge

Vandaag maar eens de sapcentrifuge uitgeprobeerd die ik al een tijdje geleden aangeschaft had. Ik had veel fruit in huis, maar sap maken lukt niet van alle soorten fruit. Banaan en frambozen worden gepureerd. Hoe krijg ik die nu wel in mijn sapje?

Recepten zijn trouwens ook welkom!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sorry

Heb 2 soorten gehad, staat er volgens mij nog eentje ergens achter in een kast. Moest een hele zak worteltjes erin gooien voor 1 glaasje sap, zelfde met appels. We eten maar weer gewoon appels en wortels
Bananen en frambozen gaan in de blender met yoghurt en andere dingen. Smoothie. Maar zelf sapjes maken heb ik opgegeven. Sorry.

Mayte*

Mayte*

08-01-2012 om 08:56

Zacht fruit in de blender

evt samen met het sap uit de sapcentrifuge van het andere fruit.
Lekker! Ik ga mijn sapcentrifuge ook maar weer eens nieuw leven inblazen.

bibi63

bibi63

08-01-2012 om 15:32

Helaas vond ik het een miskoop

Ooit heb ik ook een sapcentrifuge gehad. En inderdaad heel veel fruit/groente gaat gewoon niet (veel te zacht, dat wordt pulp en je houdt niets over). Wortels en appels gaan het best, maar dan heb je het wel gehad..... En dan dat schoonmaken.
Nee helaas, jaren geleden verkocht op de rommelmarkt.
Gr. Bibi

ilsepilse

ilsepilse

09-01-2012 om 10:47

Die van blokker waardeloos

we hebben uiteindelijk een van moulinex gekocht en drinken iedere morgen een smoothie van :
4 appels, 2 wortels, stuk gember, en halve granaatappel(zaadjes dan), heerlijk!

Die van Blokker (tonado of zo) 2 x omgeruild maar na een maand deed ie het al niet meer, gelukkig nog in de garantieperiode en geld terug.

Hier

vonden we ook dat er wel heel erg veel fruit in de afvalbak terechtkwam, beetje jammer. Tegenwoordig persen we sinaasappels apart en doen dat sap samen met ander fruit in de blender. Een heerlijke smoothie krijgen we dan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.