Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sandalen met neuzen

Wie bespaart mij een internetzoektocht. Kleuter wordt zes in juni en zit in de Voetbalfase.

welk merk geneusde sandalen moet ik hebben. Niet Teva, maar Teek ofzo? Nee toch? Hoe heten die krengen nou? Hij is nogal moe en drama-gevoelig dus winkel in winkel uit is een bijzonder slecht plan momenteel.

Volgens mij was er een hip merk, buitensportachtig, dat dus voetbalrobuuste sandalen had.

Oudste is voorbij voetbal, die draagt Birkenstockslippers.. megacool... maar wat koop ik nou voor jongste?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Keen

volgens mij is dat het merk dat je bedoeld.

groetjes van Purk

Roosje Katoen

Roosje Katoen

19-04-2011 om 16:34

Schoenenreus

Bij de schoenenreus heb je teva-lookalikes voor zo'n 20 euro, precies hetzelfde ontwerp sportieve sandalen met neus. Maar eigenlijk zocht je geen teva

Annet

Annet

19-04-2011 om 18:06

Bristol had pas geleden zoiets

ik heb ze gelijk gekocht voor zoon. Grijzig met groen, zonder veters of klittenband, alleen elastiek (waar ik wel een knoop in heb gelegd want ze zaten anders te los.
Op internet kan ik ze niet vinden. Voor Bristol waren ze best duur, rond 45 euro. Zoon heeft ze nu elke dag aan, met of zonder sokken.

Die teva´s met dichte neuzen klinken ook goed.
Zelf draag ik Keen in dit model. Heel prettig. Vorig jaar heb ik ze bij de Vrijbuiter niet gezien (wel gezocht) in kindermaten.

rodebeuk

rodebeuk

19-04-2011 om 19:01 Topicstarter

He wat fijn

dat jullie zo meedenken.
Ik ga zometeen zijn maat nemen en dan morgen in dat kostbare kostbare moederochtendje een paar van die winkels af. Hij is echt zooo aan vakantie toe dat ik liever mijn privétijd inlever dan dat ik hem meezeul

Bedankt!

Valkyre

Valkyre

20-04-2011 om 23:03

Wel teva

Ik vond Teva's altijd onzin, voor mijn kind alleen Echte Leren Sandalen! Tot hij vorig jaarvom de haverklap een watergevecht had met zijn buurtvriendjes - die sandalen waren gauw op.

Nu wel Teva gekocht, met dichte neus. Dit model (van dit voorjaar) valt goed om zijn supersmalle voetjes.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.