Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marie

Marie

29-07-2014 om 11:47

Rustig eettentje Bodegraven, Woerden, Utrecht?

Ik zoek een eettentje waar je een beetje rustig kan praten in een van bovenstaande plaatsen.

Bij voorkeur ook niet al te duur (maar hoeft ook weer niet spotgoedkoop). Ook handig als je niet duur parkeergeld hoeft te betalen (zal mn voor Utrecht gelden, schat ik).

Evenzo

Evenzo

29-07-2014 om 14:05

Bodegraven:

- Eetgelegenheid Kobalt
- Restauranf Anders
- Restaurantje aan de Rijn
- Restaurant Amigos

En er zijn er nog meer, maar dit zijn de leukste. Allemaal te vinden als je even googlet.
Parkeren is in Bodegraven overal gratis.

Marie

Marie

30-07-2014 om 08:40

Evenzo

Bedankt voor je tips.

Weet je zeker dat je in allevier de restaurants RUSTIG kunt praten? Dus dat het er niet te druk is?

Als ik op internet kijk, ziet Amigos er druk uit, eigenlijk Kobalt ook wel vol met tafeltjes (dus veel pratende mensen, dus veel lawaai?) en Restaurantje aan de Rijn zou ook wel druk kunnen zijn (zeker op dagen dat ze het Showbuffet hebben ).

Alleen Restaurant Anders ziet er wat ruimtelijker uit en lijkt mij daardoor (puur op filmpjes/foto's) een wat rustigere restaurant.

Of vergis ik me?

Anders

Ben ik eens geweest met een paar vriendinnen. Was op een doordeweeksedag en vrij rustig. Donker ook. Lijkt me dat je er prima kan praten.

Evenzo

Evenzo

30-07-2014 om 20:03

Tja

Druk kan het overal zijn, zal vooral aan het weer en aan de dag liggen. Er zijn heel wat mensen op vakantie, maar ook weer wat toeristen daarvoor in de plaats, al zijn dat er niet superveel. Je kunt, als je reserveert, vragen om een tafel in een hoek waar je wellicht het rustigst zit?
Restaurant Anders is juist van deze vier denk ik de drukst bezochte, heeft ook een (klein) terras aan de Rijn (een terras is er bij Restaurantje aan de Rijn overigens ook (smal terras op de kade) en bij Kobalt ook, maar dat ligt in een steeg en Amigos heeft ook een terras aan een plein aan de rand van het centrum

Marie

Marie

30-07-2014 om 22:49

Druk of rustig

Mijn ervaring,is dat je ergens rustiger kunt praten als de tafeltjes niet dicht bij elkaar staan. Verder kan de akoestiek nog een rol spelen. De drukte (hoeveel gasten) weet je natuurlijk niet van tevoren. Overigens kan het soort gasten natuurlijk ook nog uitmaken (grotere groepen over het algemeen drukker dan kleinere groepen).

Zo op het zicht lijkt Anders mij van de vier in Bodegraven het ruimst ingedeeld en daardoor wat rustiger om te praten. Klopt dat?

Tips voor de andere plaatsen blijven welkom.

Evenzo

Evenzo

30-07-2014 om 23:39

Klopt

Restaurant Anders is van deze vier het ruimst ingedeeld.

Annie

Annie

01-08-2014 om 13:52

Anders vind ik geen aanrader

Ik vind Anders niet zo'n aanrader voor een rustig restaurant eerlijk gezegd, het is net of je in een etalage zit en als je vlakbij het raam zit, word je voortdurend afgeleid door voorbij lopende mensen. Je kan er wel heel lekker eten.

Niny

Niny

01-08-2014 om 22:43

Vroeg

Restaurant Vroeg (tussen Utrecht en Bunnik, gratis parkeren). Je kunt om een tafel in een hoek vragen en dan rustig praten.

Succes!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.