Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rugzak met luigi/mario/sonic oid - waar?

Zoons rugzakje is kapot dus voor het nieuwe schooljaar moet er een nieuwe komen. Nu zag hij er laatst eentje met Luigi (van Mario Bros) erop - die ergens aan een kapstok hing - en dat leek m wel wat. Nu had ik een vergelijkbaar rugzakje met Mario voor een leuk prijsje bij Toys XL gezien, een jaar geleden, dus dit leek me geen probleem. Maar nee, die winkel heeft m niet (ook de Mariovariant niet meer), en andere speelgoedwinkels (Intertoys, Bart Smit) ook niet. Ook niet via de sites.

Nu kan ik m wel via internet bestellen, maar bij een site waar ik geen ervaring mee heb. Bovendien wil ik dat ding eigenlijk graag even zien voor ik m aanschaf.

Weet iemand in Amsterdam een winkel waar dit werk - dus rugzakjes met figuurtjes uit computerspelletjes - wordt verkocht? Vermoedelijk moet ik dan naar een computer(spelletjes)winkel, maar daar kom ik nooit dus die weet ik niet te vinden.

Iemand een geweldig idee? Anders wordt het toch internet.

Groeten,

Temet

liora

liora

25-06-2013 om 19:32

Misschien

De toys r us XL in Muiden? Aan de A1, afslag 3, allemaal megastores, echt iets voor jou

Temet

Temet

25-06-2013 om 21:07 Topicstarter

Liora

A, ik weet welke je bedoelt; nooit geweest, maar we rijden er wel eens langs. Maar ik denk niet dat ze m daar hebben, aangezien ze m ook op de site niet hebben.

Maar goed, het is nog lang geen nieuw schooljaar, als we er toch langsrijden kunnen we natuurlijk altijd een keer kijken.

Groeten,

Temet

Bol.com

Bol.com heeft 'm ook zag ik. Da's toch wel betrouwbaar? Maar ik vind online shoppen juist ideaal, hoef ik niet de stad in

Mijn zoon heeft overigens ook een Mario rugzak, is ie erg trots op (maar niet in NL gekocht).

Annet

Annet

25-06-2013 om 22:03

Scapino of schoenenreus

Die hebben ook dit soort rugzakken. Kijk anders online.

Bijenkurf?

Die waren vroeger toch wel zo hip, misschien hebben die ze nog?

Tango

Tango

26-06-2013 om 00:02

Inbraakje

Ik zoek ook een rugzak voor zoon op school. Dit schooljaar ging zijn tas van Toystory kapot. Overal gezocht naar een nieuwe leuke tas maar was w.s. de tijd niet. Hij loopt nu met een Cars-tas. Gelukkig is hij niet zo moeilijk maar eigenlijk wil hij liever Angry Birds. Wie heeft zoiets ergens zien liggen. Liefst tegen een redelijke prijs want 17 euro bijv. vind ik best duur voor zo'n rugtasje.

Tango

Tango

26-06-2013 om 00:04

Ik zag wel

Rugzakken met Skylanders trouwens, Temet. Volgens mij gewoon bij Intertoys of was het nou Marskramer? Maar daar doe ik mijn kind dan weer geen plezier mee want hij speelt dat niet. Ik weet niet of jouw zoon het wel leuk vindt.

Bart smit

Had skylanders volgens mij.
Bij decathlon zag ik ook kinderrugzakjes, de zijn misschien stoer in de categorie; buitensporterig en wrs iets degelijker.
Ik heb een cars tas je van h en m gekocht, dat gaat al zeker een jaar mee. Die van wibra was zo kapot...

Temet

Temet

26-06-2013 om 13:33 Topicstarter

Skylanders

Die Skylanders dingen heb ik gezien, maar zoon heeft voroalsnog niks met Skylanders en gelet op de prijs van dat spul hou ik dat graag zo

Bol.com heeft de rugzak die ik zoek niet zelf, dan wordt je doorverwezen naar een andere site, zag ik.

Bijenkorf zou ik nog kunnen proberen, maar dit is kleine-jongetjeship en volgens mij doen ze daar niet aan.

Groeten,

Temet

P

P

26-06-2013 om 13:41

Temet

Er is niets mis toch met de sites waar bol naar doorverwijst?

annnebelle

annnebelle

26-06-2013 om 19:47

Mijn zoon heeft een groen rugzakje met Luigi erop.
Ik weet zeker dat ik deze op de kalverstraat heb gekocht, ergens vlakbij de Dam en dan aan de linkerkant vanaf de Dam gelopen. Maar welke winkel/ hoe die winkel heet, geen idee.
De rugzakjes hingen buiten en achterin de lange, smalle winkel. Misschien ga ik zondag naar de Kalverstraat dat ik dan even voor je kijk.

Groet, annnebelle

Oja zo'n

Toeristisch winkeltje, dat kan heel goed inderdaad! Daar zijn er heel veel van..

Temet

Temet

26-06-2013 om 21:55 Topicstarter

*smak!*

Annebelle, dank je wel! Doe geen moeite, ik werk in het centrum, een mooi excuus om in de lunchpauze even de Kalverstraat in te schieten.

Groeten,

Temet

annnebelle

annnebelle

27-06-2013 om 20:20

En?

En heb je het winkeltje kunnen vinden?
Hopelijk verkochten ze nog steeds die rugzakjes!

Groet, Annebelle

Temet

Temet

27-06-2013 om 21:30 Topicstarter

Nog niet geweest

Geen tijd gehad vandaag, morgen alsnog een poging hoop ik.

Heb zoon uitgelegd dat bestellen via internet er even niet inzit zolang de pakjesbestellers staken

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.