Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rozen van failliete kwekerij in Almere-Buiten gratis af te halen.

In Almere Buiten is een rozenkwekerij failliet gegaan. In de kas staan 30.000 rozen die geen water meer krijgen en wegkwijnen. Het zijn prachtige struiken van 10 jaar oud met diverse kleuren, zie foto’s.

Ik vind dat deze struiken een tweede leven in onze stad verdienen. Laten we het verlies van de rozenkwekerij omzetten in iets positiefs en de rozen gebruiken voor het opfleuren van onze buurten en initiatieven. Wie wil er rozen adopteren?

Stuur mij een mailtje of geef een belletje.

Ter info: Komende twee weekenden ga ik met een groep mensen uit Almere Poort een rozentuin maken in het Cascadepark (kijk op de Facebookpagina van ONS Cascadepark). Hiervoor gebruiken we c.a. 5000 rozen, dus er blijft nog genoeg over! Er passen 4 planten op 1 m2.

Voor de duidelijkheid: de rozen zijn gratis.

Marije Buiter

wat een mooi plan

helaas voor mij te ver uit de buurt. Succes met de rozenadoptie en sterkte voor de failliete ondernemer.

Fenix78

Fenix78

03-02-2014 om 14:44 Topicstarter

Dit initiatief

gaat niet van mij uit hoor, komt uit het AD van vanmorgen ; )

planten in de winter?

Mooi initiatief maar kan je nu in deze tijd die rozen overplanten? Het lijkt me nogal koud hiervoor ook al is het nu minder koud dan anders.
veel succes in ieder geval, wij wonen ook te ver uit de buurt.

Puck

Puck

05-02-2014 om 11:52

ma van 3

struiken e.d. moet je toch juist in de winterperiode als de plant in rust is verplanten?

Henk Boeke (redactie Ouders Online)

Henk Boeke (redactie Ouders Online)

05-02-2014 om 17:08

Actie geëindigd

Beste forumdeelnemers,

Ik werd net gebeld door die Marije Buiter dat de actie is afgelopen.

@Fenix78: volgende keer geen e-mail-adressen van onbekende mensen meer op het forum zetten hoor!

Henk Boeke
Redactie Ouders Online

Fenix78

Fenix78

05-02-2014 om 18:40 Topicstarter

Sorry

Ik zag er geen kwaad in omdat het stuk ook op facebook stond, en door iedereen gedeeld kon worden...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.