Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lusithania

Lusithania

27-05-2016 om 15:10

Rotterdam, waar ontbijten???

Zoon van 18 is de jongste en wordt dan ook als eerste geopereerd aanstaande maandag.
Om 6.30 uur moet hij zich melden en daarvoor moeten wij om ongeveer 4.45 uur van huis weg.
Als wij zoon hebben afgeleverd in het Oogziekenhuis, waar zullen wij dan leuk kunnen ontbijten?

Ach ja, rotterdam

Ik vraag me af wat er op deze tijd al open is? Je kunt ook zelf koffie en broodjes meenemen en met een beetje weer lekker in het park aan de andere kant van de Maastunnel gaan zitten buiten.
Misschien is er in het ziekenhuis wel iets vroegen open? Er zijn vaak diverse horecagelegenheden in ziekenhuizen maar of ze open zijn?

http://www.euromast.nl/nl/openingstijden
Het restaurant in de Euromast is pas vanaf 9.30 uur open en de 'nieuwe' markthallen, lijkt me ook wel een evenement als je daar nog niet geweest bent, officieel vanaf 10.00 uur pas, hoewel er mogelijk tentjes open zijn die niet met hun openingstijden adverteren.

http://www.nsstations.nl/nieuws/2014/3/stationshuiskamer-rotterdam-centraal-open.html
Het restaurant in het CS van Rotterdam is in elk geval open vanaf 8.00 uur.

Beertje37

Beertje37

27-05-2016 om 16:57

Hotel

Als je zo vroeg op moet kan je dan niet beter een hotel boeken? Daar kan je dan ook ontbijten.

vlinder72

vlinder72

27-05-2016 om 17:17

starbucks

De starbucks is misschien wel open. Het centraal station heeft er volgens mij wel een maar of je daar gezellig kan zitten weet ik niet. Ik loop er soms even langs. Ik heb er nooit opgelet.

Jacquel

Jacquel

27-05-2016 om 17:40

De Bazar

Ik ontbijt graag bij de Bazar, in de Witte de Withstraat. Heerlijk Turks brood met honing, jam, vers fruit, Turkse yoghurt, glaasje sap en koffie. O ja, en het befaamde duizendgatenflensje. Ze gaan om 8 uur open. Mijn ervaring met iemand afleveren in het ziekenhuis is dat je niet binnen 10 minuten weer buiten staat. Misschien daar even een kopje koffie doen voor je gaat ontbijten.

Voor zover ik kon zien zit het oogziekenhuis er om de hoek, dus op loopafstand. Om de tijd te doden, kun je er wat rondwandelen, het is een leuke omgeving.

bazar inderdaad

Das geweldig. Ook voor kinderen leuk en lekker. En anders hotel new York?

Mams

Mams

27-05-2016 om 19:45

Ik dacht ook direct aan de Bazar

De bazar inderdaad! Superleuke ontbijtspot

Witte de with!

Zit om de hoek van het oogziekenhuis en de hele straat zit vol met ontbijttentjes, ook de Bazar inderdaad, keuze genoeg!

Vogel

Vogel

27-05-2016 om 21:08

Hotel New York

Ietsje verder weg, maar je kunt de metro nemen.

Lusithania

Lusithania

29-05-2016 om 12:36

Bedankt

Ik was nogal geschrokken van het vroege tijdstip van aanwezigheid maandag toen ze vrijdag belden.
Als ze zeggen dat 'de kleintjes' eerst gaan verwacht je niet dat je achttienjarige de jongste is die dag.
Zelf heb ik ook wat onderzoek gedaan.
Bij Hotel New York is van 7 tot 10 uur een ontbijtbuffet en op de ss Rotterdam al vanaf half 7. Dan kunnen wij lekker hangen.
Het ontbijt bij de Bazar lijkt mij heel erg lekker maar om daar op dat vroege tijdstip anderhalf uur voor te gaan wachten, nee liever niet.

Misschien blijf ik toch thuis en gaat man na zijn ontbijtbuffet naar de bouw van een van zijn projecten in Schiedam. Dan kan in de ochtend nog naar kantoor en dan ben ik er als ze weer thuis komen (en kan man naar zijn werk).

Wilgenroosje

Wilgenroosje

29-05-2016 om 16:36

Lusithania

Succes met/voor je zoon morgen.

Lusithania

Lusithania

29-05-2016 om 16:43

Wilgenroosje

Dankjewel.

Wilgenroosje

Wilgenroosje

01-06-2016 om 11:29

Lusithania

Hoe is het met je zoon gegaan? Als je het vervelend vindt hoef je natuurlijk geen antwoord te geven.

Lusithania

Lusithania

01-06-2016 om 11:54

Wilgenroosje

Lief dat je het vraagt.

Tegen twaalven zaten vader en zoon weer in de auto op weg naar huis.
Nog wel ergens geluncht want zoon had niet genoeg aan een paar krentenbollen.

Zoon ziet nog steeds dubbel maar duidelijk minder dan eerst. Het ene moment gaat het wat beter dan het andere.
Hoofdpijn heeft hij nog wel steeds.

Maar in mijn herinnering deed hij vorig jaar bijna niets na de operatie en nu staat de laptop al weer aan.

Hij is dus duidelijk wel een stuk beter dan voor de laatste operatie maar of het helemaal goed komt is afwachten.

Wilgenroosje

Wilgenroosje

02-06-2016 om 09:31

Fijn

Fijn dat de eerste indruk positief is. Hopen dat het helemaal goed komt. En nu ook maar duimen dat hij geslaagd is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.