Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lusithania

Lusithania

08-03-2016 om 13:15

Rotterdam tips gevraagd

Donderdag mogen wij met zoon naar het oogziekenhuis in Rotterdam aan de Schiedamse Vest. Helaas zit er erg veel tijd tussen de afspraken (11.00 en 15.30 uur) en willen wij in ieder geval lekker gaan lunchen om onze tijd vol te maken.
Kunnen jullie ons iets aanraden? Is er in de buurt nog iets te winkelen?
Wij worden weggebracht en verder heb ik er geen vervoer, behalve mijn ov-chipkaart.

Mari39

Mari39

08-03-2016 om 15:18

ss de rotterdam

Is leuk en je kunt er lunchen. Deels gratis bezoek maar met audio is rondleiding betaald. Ik weet niet of het ver van oogzh is. Ss de rotterdam is aan maashavenkade. Metro in Rotterdam is snel en vaak.

angel3

angel3

08-03-2016 om 15:38

watertaxi en hotel new york

Ik zou denk ik de watertaxi pakken vanaf Leuvenhaven, dat is om de hoek van het ziekenhuis. Het ritje met de watertaxi duurt 5 minuten. Dan lekker lunchen bij Hotel New York. En met de metro vanaf halte Wilhelminapark weer terug naar Leuvenhaven of juist een halte verder Beurs. Dan zit je in de koopgoot en kun je nog ff shoppen. Het is vanaf de koopgoot ter hoogte van metro Beurs 10 minuten lopen naar het oogziekenhuis.

Beertje37

Beertje37

08-03-2016 om 15:40

Of lunchen in de markthal!

Zie titel.

Ad Hombre

Ad Hombre

08-03-2016 om 15:41

Lusithania

Lekker op z'n multicultureels om de hoek op de Witte de Withstraat:

http://www.hotelbazar.nl/nl/restaurant-bazar-rotterdam/home/

Witte de with is om de hoek, keuze genoeg daar!

New Fork

https://www.newfork.nl/

Vind ik erg lekker. Maar de Markthal is inderdaad ook een leuke belevenis. Ook een grappige omgeving met de Kubuswoningen.

Lusithania

Lusithania

09-03-2016 om 23:51

leuk

Bedankt voor de tips!
Water, leuk lunchen, metro en koopgoot, ik denk dat wij zo de tijd wel doorkomen.

Tink

Tink

10-03-2016 om 11:24

oh...

Je bent al weg denk ik, het is al donderdag. Witte de With is idd om de hoek met eettentjes genoeg, maar om de andere hoek (naast het Erasmus ziekenhuis aan de Westzeedijk) heb je de Kunsthal, met altijd leuke exposities, en dáár weer naast het Natuurhistorisch Museum, ook leuk volgens mij. Dus mocht je je nog vervelen?

Tink

Tink

10-03-2016 om 11:26

parkeertip

Als je lang in het Oogziekenhuis moet zijn kun je je auto laten wegzetten, kost € 9 geloof ik voor de hele dag. Erachter vind je ook wel straatjes waar je kunt parkeren voor € 2,50 per uur.
Maar je kunt de auto ook in de parkeergarage van het Erasmus zetten, het is 10 minuten lopen ongeveer naar het Oogziekenhuis. Betaal je gewoon per uur (uit mijn hoofd: eerste uur € 2,60, daarna € 1,30 per uur) en je zit niet te stressen dat je parkeertijd afloopt.

Tink

Tink

10-03-2016 om 11:27

aaargh, lezen Tink

Je gaat met het OV

Lusithania

Lusithania

10-03-2016 om 11:39

tink

Bedankt voor jouw bijdrage, we kunnen zo hier weg, eerste afspraak is geweest.

Tink

Tink

10-03-2016 om 11:51

mooi

Eet smakelijk dan, zometeen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.