Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sawo

Sawo

08-12-2010 om 20:53

Rotterdam en pubers

Hoi

We gaan in de kerstvakantie naar Rotterdam naar Body Worlds.

Weet iemand een leuke activiteit om hiermee te combineren.

We gaan met dochter (16) en zoon (14). Dochter heeft het snel koud dus geen buitenactiviteiten.

Mag van alles zijn een leuke hippe etttent bv is ook goed.

Alvast bedankt

Saar

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pneumi

Pneumi

08-12-2010 om 23:17

Hotel new york

Is op loopafstand van dezelfde pier. Je kunt er ook een lekkere high tea nemen. Verder heb je zo'n gele amfibiebus. Die rijdt een ritje en gaat dan het water in en dan vaar je met die bus een stukje in de haven. Ik meen dat de opstaphalte ook ergens in de buurt van de Wilhelminapier is.
Het ligt er ook aan wat je te besteden hebt en hoeveel tijd je wilt doorbrengen her en der. Ik heb wel gehoord dat je de tijd moet nemen voor die tentoonstelling als je alles goed wilt bekijken. Veel plezier in ieder geval!

Pneumi

Sawo

Sawo

10-12-2010 om 16:50

Bedankt

Hoi Pneumi

Alvast bedankt. Ik heb eigenlijk nog niet gekeken naar het vervoer. Maar op de site staat 2 uur voor de tentoonstelling. Dus nog tijd genoeg voor nadere leuke dingen.

groet

saar

Lynna

Lynna

11-12-2010 om 08:39

Bodyworlds

Ik ben zeer benieuwd wat je pubers ervan vinden! Ik ben er een paar weken geleden heen geweest en vond het een prachtige tentoonstelling. Zeer bijzonder, het idee ook dat het echte mensen zijn/waren.

Maar hoe je pubers over de geslachtsorganen zullen denken die uitgebreid tentoongesteld worden? Ik kreeg er zelf een weeig gevoel bij. Ook bij die 2 mensen die met elkaar aan het copuleren waren en opengesneden, zodat je precies alles kon zien. Net als bij de vrouw die op een schommel zat, aan de voorkant opengesneden waarbij je alle vrouwelijke geslachtsorganen zag zitten. Brrr. Maar prachtig!!!!

Wat je ook gaat doen die dag, ik zou na de tentoonstelling eerst ergens rustig gaan zitten om alles door te praten.

koentje

koentje

16-12-2010 om 11:49

Vanaf welke leeftijd

is deze tentoonstelling geschikt?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.