Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tihama

Tihama

16-12-2011 om 09:44

Rookworstvlek verwijderen uit kleding

Vorige week prikte ik in mijn rookworst en een vette sprietsstraal droop over mijn borst. Kinderen moesten natuurlijk heel hard lachen, maar ik baalde wel.
Ik heb het shirt in de was gegooid in de hoop dat het geen vet maar water was. Maar helaas: je ziet nu dus een verkleuring lopen. Precies over mijn decollete naar beneden.

Heeft iemand een tip hoe ik het er nog uit kan krijgen?

Tihama

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

16-12-2011 om 09:51

Misschien

Misschien lukt het door afwasmiddel op de vlek te doen, een poosje laten weken en dan weer de wasmachine in te mikken.
Ik heb standaard afwasmiddel bij de wasmachine staan als eerste hulp bij vetvlekken.

Bij elke schoonmaakklus

moet je je eerst afvragen of Dasty werkt. Zo niet, dán post je pas je berichtje oop OO

Tihama

Tihama

16-12-2011 om 11:53

Nog nooit van gehoord

maar ik heb zojuist gevonden dat Dasty bij de Wibra te koop is. Ik ga het straks halen. Bedankt

Tihama

Tihama

Tihama

16-12-2011 om 12:36

Correct

"Volgens mij kan ik nu alleen maar concluderen dat jij al jarenlang een blinde vlek voor schoonmaakdraadjes hebt "

Inderdaad. Misschien zelfs meer dan een blinde vlek. Een heftige denialstatus.

Tihama

Erg..............

Nadat ik in september Dasty afwasmiddel had gekocht, heeft schoonzus me een spuitflacon opgestuurd.........

Beemer (ot)

Schone zus vond dat jij zelf wel even op de fiets (!) naar de Wibra kon gaan ;o)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.