Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rolladebindtouw, waar?

Mijn rolletje rolladebindtouw is op. Daar heb ik heeeel lang mee gedaan, en ik gebruikte dat voor allerlei zaken - alleen nooit voor rollade- maar nu is het toch echt op.

Maar waar koop ik nieuwe? AH hier heeft het niet, Blokker hier heeft het niet, HEMA in Osdorp heeft het niet (in de stad nog niet gezocht, maar vrees het ergste) - ik weet niet meer waar mijn vorige rolletje vandaan kwam, maar het was uit een gewone winkel - niet een kookwinkel.

Waar koopt een mens heden ten dage rolladebindtouw?

Groeten,

Temet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

28-12-2011 om 20:54

Bij de slager?

Mijn slager zou het me zo meegeven denk ik.
Margje

Anonix

Anonix

28-12-2011 om 21:00

Ik haal het..

..bij Dille & Kamille. Waar ze het nog meer hebben weet ik eigenlijk niet.

Temet

Temet

28-12-2011 om 21:08 Topicstarter

Snik, anonix

Onze mooie hoofdstad mag dan nog zoveel winkels hebben, wij moeten het helaas zonder Dille & Kamille stellen. Geen idee waarom, zou toch goed moeten lopen.

Slager, Margje - dat ik daar nou niet aan gedacht heb... Maar toch, ik heb liever gewoon zo'n rolletje met van dat rood-witte katoenen draad.

Groeten,

Temet

Margriet*

Margriet*

28-12-2011 om 23:25

Nou temet daar gaat ie

Redelijk dichtbi: Kookwinkel Hoofddorpplein of Kookwinkel JP Heijestraat (dichtbij de Hema). Ik weet niet hoe de winkels heten maar het zijn winkels met heel veel kookspullen.
Iets verder weg: Duikelman natuurlijk.
Dille en Kamille mis ik ook, maar dan sla ik in als ik er wel een zie (altijd een lijstje in mijn hoofd).

Meike

Meike

29-12-2011 om 13:55

Even googelen

en je vindt allerlei webwinkels waar je het kan bestellen, oa van Dille en Kamille!

Zelfde probleem gehad

en de (keur)slager gaf me idd een stuk gratis mee, maar verkoopt niet een hele rol. Ik las laatst ergens dat haakkatoen ook werkt, maar ik durf het niet zo goed aan. Ik ben toch bang dat het verkoold in de oven. Dus voor de kalkoen heb ik het vetspek er maar met sateprikkers op gebonden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.