Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

+ Brunette +

+ Brunette +

06-05-2015 om 22:15

Rolgordijnen Ikea

Wie heeft er ervaring met de verduisterende rolgordijnen van Ikea? Dat ze goed verduisteren geloof ik wel, maar ze hebben niet zo'n lang touw met balletjes maar een springveersysteem. Gaat dat niet te snel stuk? De winkel waar ik ben wezen kijken is nog maar twee jaar oud en de showmodellen zijn allemaal al stuk. "Ja, maar iedereen zit daaraan te trekken." Hmmm, ik weet niet wat ik ervan moet denken. En dan die plastic clip in het midden, die kan ook kapot.

Nog even wachten

Ik heb ze net opgehangen, ik was ook verbaasd over het systeem. Ben benieuwd hoe het er over een jaar bijhangt.

Tsjor

Mijntje

Mijntje

08-05-2015 om 10:01

goodkoop

Wij hebben ze gehad in een van de slaapkamers, maar intussen niet meer, we hebben nu lichtdichte gordijnen. Een paar jaar eerder in een andere kamer hadden wel duurdere rolgordijnen en die hangen er nog steeds.
Ikea is natuurlijk goedkoop. Als er hoge nood is en weinig budget zou ik ze aanraden, anders afraden.

+ Brunette +

+ Brunette +

08-05-2015 om 12:56

Bedankt!

Voor de slaapkamer ga ik het dus maar niet doen. Misschien koop ik ze wel voor de logeerkamer want daar zullen ze weinig gebruikt worden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.