Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fiorucci

Fiorucci

07-06-2013 om 08:24

Rolgordijnen

Mijn zus gaat verhuizen, en heeft veel rolgordijnen nodig....waar moet je zijn, voor een goede prijs/kwaliteit verhouding?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Links

Links

07-06-2013 om 09:34

Hema

Wij hebben ze bij de Hema gekocht. Niet de rolgordijnvariant maar stoffen dubbellaags jaloezieën.

-Flupke-

-Flupke-

07-06-2013 om 09:40

Verduisteringsrolgordijn

bij gamma.Weet niet of ze die nog hebben. Maar dat zijn van die rolgordijnen die je strak langs de schuine zolderramen kunt plaatsen in zo'n rails.

Annie

Annie

07-06-2013 om 11:24

Internet

Ik had ze van Gamma en Leen Bakker en na een jaar of 4 zijn ze bij mij gaan rafelen aan de zijkanten en het koord van drie rolgordijnen schoot elke keer uit het rolsysteem. Bij de kinderen op de kamers was dat heel irritant.
Ik heb nu nieuwe verduisterende rolgordijnen gekocht bij een webshop voor rolgordijnen (uit mijn hoofd rolgordijnenexpert) op internet. Van te voren heb ik gratis kleurstalen thuis gekregen en op basis daarvan uitgezocht. Ze zijn iets duurder, maar van veel betere kwaliteit, precies op maat en netjes thuisbezorgd.
Alleen het binnen 7 werkdagen bezorgen klopt niet, bij ons was het 10 werkdagen en als de kleurstalen niet op voorraad zijn moet je daar ook langer op wachten.

Ikea

Ikea heeft ze ook n die kun je erg makkelijk zelf op maat maken. In grijs,ecru en donker geloof ik. Wij hebben nml een aparte raam maat die erg duur is om op maat te laten maken.

Hema

Hema heeft ook wel een paar keer per jaar een actie met 30% korting op gordijnen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Fiorucci

Fiorucci

08-06-2013 om 08:53

Dank

Ik geef de tips door.

Hier ook geen beste ervaring met gamma

Hier een verduisteringsrolgordijn gehad van Gamma dat al binnen 3 jaar begon te rafelen aan de zijkant en vastliep waarna het niet meer te herstellen was. Het was overigens wel een vrij goedkoop rolgordijn (maar uiteindelijk toch duurkoop dus) Nu gewone gordijnen van de Hema, de veloursgordijnen van Hema zijn van uitstekende kwaliteit imho. Weet niet hoe hun rolgordijnen zijn.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.