Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rokjes in de kast

Beetje suffe vraag denk ik, maar hoe ruimen jullie rokjes op in je kledingkast? Ik heb van die oude kleerhangers waar je ze tussen kunt klemmen, maar die zijn te wijd waardoor ze ertussenuit vallen. Hebben jullie van die knijphangers? Die nemen zoveel ruimte in, lijkt me. En opvouwen is toch ook niet echt wat, of wel? Wat doen jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rieke

Rieke

27-08-2011 om 15:58

Lang en kort

langere rokken hang ik over een kleerhanger en korte rokjes leg ik eenmaal in de lengte gevouwen op elkaar op een plank in de kast. Het liefst zou ik zoveel ruimte hebben dat ik ze naast elkaar in de kast kon hangen, aan hangers die je met een handbeweging openklikt en de hele bovenkant van de rok aan klemt.
Tjonge wat lastig uitleggen )

Fiorucci

Fiorucci

27-08-2011 om 16:11

Opvouwen

Dat enekele rokje wat ik heb ligt gewoon op de stapel.

Knijpers

Ik heb van de kleerhangertjes met van die knijpers links en rechts erop. Daar klem ik ze tussen. Gaat prima. Ik krijg de hangers vaak als ik kleding koop en de blokker heeft ze ook. Ik knijp wel meerdere rokjes tussen die knijpers, neemt inderdaad minder ruimte in.

Dorry

Margriet*

Margriet*

27-08-2011 om 22:44

Ik heb bijna alleen maar kreuk vrije (tricot rokjes)

Die vouw ik op. De rest hang ik dubbel over een hanger en strijk de vouw eruit als ik hem aan doe.

Yta Chalne

Yta Chalne

28-08-2011 om 07:51

Opvouwen

Gewoon opvouwen. De rokjes die zich daar niet voor lenen strijk ik even voor ik ze aan doe (die draag ik dus veel minder..)

ishtar

ishtar

28-08-2011 om 16:59

Meerdere tegelijk

aan 1 hangertje. Dan blijven ze prima hangen

Geerke

Geerke

28-08-2011 om 18:35 Topicstarter

Aha

Ik zal er nog eens naar kijken. Misschien toch knijphangers dan. Nu hang ik alles over een hanger heen (krijg je idd altijd een vouw) - misschien ook de tricotrokjes opvouwen dus... dank jullie ik ga eens wta uitproberen.

Valkyre

Valkyre

28-08-2011 om 19:50

Knijphangers

Gewoon van IKEA, voor alles wat geen tricot is. Twee of drie rokjes per hanger.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.