Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rokje/jurkje

Omdat jullie me eerder goed geholpen zoek ik weer even jullie raad.

Ik zou in de zomer weleens een jurkje/rokje zonder panty of legging willen dragen! Hoe doen jullie dit qua ondergoed? Waar ik tegenaan loop is dat mijn bovenbenen weleens willen gaan schuren bij warm weer. Tegelijk wil ik wel wat bedekking op bijvoorbeeld de fiets, maar het moet uiteraard niet zomaar zichtbaar zijn. Stel ik teveel eisen?

Milcham

Milcham

24-08-2017 om 13:00

Hema

Bij de Hema hebben ze een soort wielrenbroekje van hele dunne stof, ligt bij het ondergoed €15. Kan bij rokjes tot de knie, niet korter want dan piept het broekje er onderuit. Bij de Zeeman schijnen ze iets vergelijkbaars voor veel minder geld te hebben te hebben maar dat is hier steeds uitverkocht.

minke

minke

24-08-2017 om 13:01 Topicstarter

Hema

Dank je wel! Draag jij die wielrenbroekjes van de Hema en bevalt dat goed?

Mijntje

Mijntje

24-08-2017 om 13:15

upsa

Ken je upsa? http://www.upsa.nl/met-kantje
Geen aandelen, maar ik vind het er wel leuk uitzien.

Milcham

Milcham

24-08-2017 om 14:26

Als ik met rok naar mijn werk fiets heb ik zo'n broekje aan. Het is geen echt wielrenbroekje, de stof is veel dunner. Eigenlijk een moderne lange onderbroek. Niet charmant, maar dat zijn open benen ook niet en gelukkig is het zwart en niet huidkleurig.

Krisje

Krisje

24-08-2017 om 14:27

Bandelettes

schijnen ook goed te zijn en niet af te zakken.

Ten cate

Ten cate heeft ook slips met pijpjes, die zijn niet zo lang. Voor grote maten kun je kijken op Sarahs sweeties.

Teuntje

Teuntje

24-08-2017 om 17:54

Sloggi Basic Long

Lekker van dun katoen met een mooi kantje onderaan.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

24-08-2017 om 19:46

sloggi ja!

bevallen geweldig en zijn er in wit, zwart en beige. Katoen.

Ze geven extra steun aan je buikje, mocht je dat hebben. Maar verder super!

minke

minke

26-08-2017 om 11:01 Topicstarter

Sloggi

Dank je wel. Hoe lang zijn de onderbroeken van Sloggi?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

26-08-2017 om 13:00

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.