Huis, Tuin en Keuken

Geerke
16-10-2008 om 12:33
Restaurants met gehandicapte bediening
Ik ben op zoek naar een restaurant waar gehandicapten bedienen. Er moeten er heel wat izjn in Nederland, maar ik zoek er een in mijn regio (Haarlem - Alkmaar). Weet iemand een lijst of zo???
Bedankt, Geerke

desiree
16-10-2008 om 13:02
Fermento
Geen lijst, maar een beetje googelen levert Fermento http://www.raphaelstichting.nl/fermento/ op; een banketbakkerij / lunchroom in Alkmaar. Niet een echt restaurant dus...
In Houten (voor jou niet echt in de buurt) ken ik wel eetcafe het Atelier.
desiree

Meyke
16-10-2008 om 19:29
Hoorn
Ik heb hier wel eens gegeten, echt heerlijk en supergezellig! En het zit aardig in je buurt.

Renate
17-10-2008 om 13:13
Hier
Op het Zonneplein in A'dam in de palmbar.
(is wel lunch) loopt ook iemand met een handicap in de bediening.

Hetty,*
17-10-2008 om 23:01
Heerhugowaard
In Heerhugowaard, Stad van de Zon, zit een restaurant waar bediening en koks (geestelijk) gehandicapt zijn. Uiteraard onder begeleiding allemaal.
Groetjes Hetty,*

Lynna
18-10-2008 om 07:49
Dijk en duin
Op Dijk en Duin in Castricum heb je het Theehuis en werken ook patienten. Ik geloof alleen niet dat je er een hele maaltijd kunt krijgen.

m@
18-10-2008 om 22:08
Delfshaven
In Rotterdam Delfshaven zit er ook eentje. Heel goed te eten daar. Ben de naam even kwijt. Het is geloof ik van de Pameijerstichting. In DH zijn het jongeren die op het verkeerde pad gekomen zijn en worden opgeleid. Ze hebben meer locaties. Ook inderdaad een gehandicapte locatie.