Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Egel

Egel

15-08-2011 om 16:09

Restaurant utrecht of de bilt

Dag allemaal, ik zoek een gezellig restaurant in Utrecht of De Bilt. Er zijn er natuurlijk heel veel, maar misschien hebben jullie nog een leuke suggestie van waar je een keer geweest bent.
We gaan met ons gezin (2 kinderen van 8 en 9) en oma die net als wij alles lust en van gezelligheid houdt.
We gaan met de auto (maar parkeerkosten moet dan maar - we moeten oma later nog wegbrengen). Hopelijk geeft iemand een tip! Groeten, Egel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

15-08-2011 om 17:55

Tip voor parkeren utrecht

zet de auto in een P&R en betaal 4 euro voor het parkeren en 5 personen ov naar het centrum.
Er zijn er meerdere aan alle kanten van Utrecht.

Belle van zuylen

Mooi kasteel en je kan er gratis parkeren.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

guera

guera

16-08-2011 om 09:32

Zebs in de bilt

ik zou dan naar zebs gaan. Belle is best wel 'netjes'. Zou ik niet snel met kinderen heen gaan.
Zebs is echter geen restaurant met kindermenu's ofzo. Wel soort streetfood, dus wat van die kleinere gerechtjes voor een vaste prijs. Leuke ambiance.
Gratis parkeren.
In Utrecht centrum zit natuurlijk ZAT! wat eten je kinderen? anders pak je een leuke pizzeria aan de gracht....

Egel

Egel

16-08-2011 om 13:07

Amk/sahara/guera

Dank jullie tot nu toe! amk: de parkeertip is op zichzelf handig (voor een andere keer), maar we gaan met oma van boven de 85 niet een bus in of verder lopen.
Sahara: leuk om te weten dat vlakbij het Slot Zuylen ook een restaurant zit (ziet er wel mooi uit op een ouderwetse manier). Ik heb op de website gekeken.
Guera: deze kende ik (ook) niet! Dat ziet er zeker goed uit. We kunnen dan voor de kinderen bijv 1 hapje minder doen. Wij bestellen geen kindermenu's (meer); ze eten alles. Restaurant 'Zat!' kan ik niet vinden als ik google.
Via facebook heb ik nog 2 tips gekregen (beide Utrecht):
Bis http://www.bis-utrecht.nl/ en De Artisjok: http://www.deartisjok.nl/
Vanmiddag hak ik de knoop door!
Groetjes, Egel

Bis is leuk!

en dan kun je parkeren aan de Springweg. Is wel duur, maar voor oma het minst ver lopen.
Veel plezier!

guera

guera

16-08-2011 om 14:50

Hi hi egel!

Ik bedoelde met ZAT! dat je zo de stad in kan lopen en genoeg leuke tentjes tegenkomt. Maar ik snap met oma dat je gewoon gericht wil gaan. De artisjok ken ik niet. Bis is inderdaad leuk. Suk6 en plezier

Egel

Egel

16-08-2011 om 16:18

Ai..!

O Guera, dat was een domme actie van mij. Dank je! veel groeten, Egel

Springhaver!

Gezellige sfeer, lekker en goedkoop eten.. Ik ben er vaak als ik in utrecht kom..

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.