Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

pooh bear

pooh bear

01-08-2012 om 11:59

Restaurant omgeving biddinghuizen

Wij gaan morgen een paar dagen naar Biddinghuizen. Ik vind het altijd leuk om een keer naar een leuk restaurant te gaan.
Heeft er iemand nog tips voor een leuk restaurant omgeving Biddinghuizen of Elburg. Wat ook leuk is voor 2 meiden van 11 jaar.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Iens

Zelf altijd veel gehad aan iens.nl als we naar een onbekende plaats gingen, staan veel reviews /ervaringen op.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

01-08-2012 om 23:15

Eens even denken

Hans en Grietje: heel leuk maar wat verder weg (in Zeewolde). Het is een pannenkoekenhuis en een ware bezienswaardigheid en attractie, want werkelijk alles kan er bewegen. Niet schrikken dus als je tafel opeens scheef trekt tijdens het eten.

En in Elburg zijn er heel veel leuke restaurantjes. Elburg is sowieso superleuk. We gaan er al jaren op vakantie en ik blijf het leuk vinden.

Op de hoek van de Vischpooortstraat en de Beekstraat ligt een heel leuk tentje waar ze heerlijke Mosterd/palingsoep serveren. Naam weet ik zo even niet, maar ze hebben er allemaal tweezitsbankjes onder de luifel staan.

Verder vinden wij het restaurant van de jachthaven bij Rivierapark erg leuk, maar ik weet niet of dit voor iedereen toegankelijk is.

Wat ook leuk is is de princes Maxima. Dat is een voormalige rondvaartboot, die nu als restaurant dienst doet. Toen wij er echter waren was ie nog gesloten ivm renovatie.

Of: De Klink. Mooi uitzicht over het water en je kunt er mooi buiten zitten. Er zitten sowieso heel veel jachthaventjes etc. langs het water.

En als laatste zijn wij een aantal jaren geleden in Elburg bij een Pannenkoekenhuis geweest dat vlak tegenover de haven ligt. Daar hadden ze best aardige pannenkoeken. Is wel al een tijdje geleden.

pooh bear

pooh bear

02-08-2012 om 11:24

Leuk

Die pannenkoeken klinkt wel erg leuk. Heb gelijk even op de website gekeken en daar willen we in elk geval gaan eten. Het is maar een kwartiertje rijden.
Die jachthaven bij Riviera beach is Mischien ook nog wat. Wij zitten ook op die camping.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Gijsbertha

Gijsbertha

02-08-2012 om 20:24

Wat

misschien ook wel leuk is , is De Ossenstal in Epe. Ongeveer 25 min rijden van die camping waar je het over had. Helemaal in het bos,groot parkeerterrein en je kan er erg mooi wandelen. Er is een groot buitenspeeltoestel voor kinderen en binnen hebben ze ook een speelhoekje. En ze hebben naast pannenkoeken ook nog ander eten. Soms ook wel fijn. Wel reserveren want anders heb je pech, vooral met mooi weer.Wij waren erg tevreden.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

02-08-2012 om 23:25

Ooh in dat geval

Ten eerste veel plezier. Wij zijn net terug.

En ten tweede: in de plaza kun je ook best aardig eten, maar ik vind de jachthaven leuker. Zeker bij mooi weer, als je buiten kunt eten.

Zit je op een campingplaats bij het water? Zo niet dan zou je 's avonds echt eens de moeite moeten nemen om naar het strand te lopen. En te kijken naar de weerschijning van Elburg op het water. Ik vind dat zo mooi. En de verlichte kerktoren springt er echt bovenuit.
Ik ben echt helemaal verliefd op die plek. Wij komen er dan ook al een jaar of 8.
En als je wel bij het water zit, kun je natuurlijk elke avond genieten van dat uitzicht... Ik woon hier best leuk, maar ik zou zomaar terug willen

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

02-08-2012 om 23:29

En wat gijsbertha noemt

hebben ze ook allemaal bij Hans en Grietje. Alleen niet zo heel veel ander eten.

Maar er valt genoeg te spelen binnen en buiten. Zelfs de 13 en 14 jarigen van ons stonden nog buiten op het springkussen en reden rond op de skelters.

Als het mooi weer is loont het echt de moeite om er flink op tijd naar toe te gaan. En reserveren is ook wel verstandig.

pooh bear

pooh bear

08-08-2012 om 16:01

Geweest

Ginny nog bedankt voor de tips.
We zijn een dag naar Hans en Grietje geweest en de meiden vonden het helemaal geweldig. We hebben ontzettend veel lol gehad om de tafel die steeds omhoog ging. We zijn op een dag met mooi weer geweest dus ze hebben zich ook buiten ontzettend vermaakt wat was dit een leuke plek.

De jachthaven hebben we ook geprobeerd helaas was dit minder succesvol. De bediening was erg slecht. Na 35 minuten hadden we nog niks bestelt. Op tafels achter ons kregen ze het verkeerde eten en een andere tafel zat al meer dan een uur op hun eten te wachten.
Toen zijn we maar weg gegaan en hebben we een patatje in Biddinghuizen gegeten.

Tango

Tango

08-08-2012 om 23:04

Meiden (geheel ot)

Toen ik las meiden dacht ik Pooh Bear heeft toch maar 1 dochter? Maar nu weet ik het weer, jij hebt toch ook een logeetje via Europa Kinderhulp? Leuk dat ze er weer is. Bij ons ging het dit jaar niet meer door omdat onze loge in een pleeggezin geplaatst is (wel heel leuk voor haar natuurlijk) en er op de valreep toen helemaal geen Nederlandse kinderen meer waren. Dat laatste vond ik dan wel weer een beetje vreemd.
Veel plezier nog met je meiden!

pooh bear

pooh bear

09-08-2012 om 11:42

Tango ot

Ik heb inderdaad maar 1 dochter. En we hebben inderdaad onze loge van Europa Kinderhulp weer. Nu voor het derde jaar.
Ik had ook gelezen dat ze dit jaar te weinig kinderen hadden. Beetje vreemd je zou toch denken dat er genoeg kinderen zijn die wel een vakantie kunnen gebruiken. Die van ons woont gewoon bij haar moeder dus ze kan waarschijnlijk gewoon blijven komen. Of ze moet niet meer willen.
Overigens gaat ze morgen alweer naar huis.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

09-08-2012 om 20:33

Oh das jammer

Ik moet zeggen, ook wij vonden het dit jaar minder dan voorgaande jaren. Maar zo bont als bij jullie hebben ze het bij ons niet gemaakt. Vroeger was het er altijd heel los en gezellig en nu kon er amper een lachje vanaf.

Ik geloof dat het personeel van Rivierapark het allemaal nog niet zo ziet zitten.

pooh bear

pooh bear

09-08-2012 om 20:43

Personeel

We hebben erg van onze vakantie genoten. En vonden het een erg leuke camping maar het personeel was echt een stuk minder. En niet alleen in het restaurant. Er waren ook nog wat andere dingetjes.
Het leek er inderdaad op dat ze er helemaal geen zin in hadden.
Gelukkig hebben we het personeel niet nodig om ons te vermaken.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

09-08-2012 om 22:58

Camping is overgenomen

En nu waait er een iets andere wind.

En dat is blijkbaar wennen voor iedereen. Ik hoop dat het nog goed komt want het is een erg leuke camping vind ik.

Maar je hebt gelijk. Mijn schoonouders hadden een caravan gehuurd en die hadden een waslijst met klachten. Echt niet dat daar iets aan gedaan werd.

En wij hadden een campingplaats met kortsluiting. En ook dat maakte niet veel indruk bij de receptie en de technische dienst. Nou dat was vroeger echt niet zo. Toen had je dat soort flauwekul niet en als er toch iets was dan ging naar de veldbeheerder en kwam er een oplossing.
Zo jammer vind ik dit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.