Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sascha2

Sascha2

09-11-2011 om 11:41

Restaurant in eindhoven

Volgende week ga ik met een vriendin uit eten in Eindhoven. Iemand nog een suggestie voor een gezellig, niet te duur restaurant aldaar?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

09-11-2011 om 13:05

Precies op tijd

net dit weekend ga ik naar Eindhoven, ik lees even mee.

Is er ook een goed Sushi restaurant?

Rosase

Rosase

09-11-2011 om 14:57

De connaisseur

Altijd goed en niet duur.

Wel niet te vaak gaan, want echt varieren doen ze niet met de kaart.

Niny

Niny

09-11-2011 om 17:16

Mangiare

Hoi Sascha,

Een paar weken terug heb ik met een vriendin bij een Italiaan gegeten, Mangiare: http://www.trattoriamangiare.nl/
Wij vonden het erg lekker en niet zo duur. Wel reserveren!

Eet smakelijk,
Niny

Margriet*

Margriet*

09-11-2011 om 20:15

Volgens horen zeggen

is Dijk 9 volgens vrienden het helemaal in Eindhoven. Ook zijn we met hen bij Tante Kees geweest. Zaten wel buiten met heel mooi weer, dus misschien vertekent dat het beeld (we hadden ook aardig wat wijn op). Zij kenden de eigenaren goed misschien dat dat ook scheelt, maar ik vond het lekker.

Sascha2

Sascha2

09-11-2011 om 20:39

He wat goed!

Wat een reacties, super! Ik zal dit weekeinde eens op wat websites gluren. Zo te zien zijn de aanbevolen eettentjes gemeleerd, daar met vast iets tussen zitten

amk

amk

09-11-2011 om 20:58

Sacha

misschien zitten we straks nog bij hetzelfde tentje. ☺

nog een eindhovense

nog een eindhovense

13-11-2011 om 21:24

Aanvulling

Smalle haven is heerlijk, bediening leuk /echte mensen. Nadelig vind ik de redelijk hoge prijs en de mindere afzuiging (stinkkleren nadien).
Effenaar is ook leuk/relaxed maar matige afzuiging.
Op kerksraat zitten Ons (leuke bediening, puur eten) en Cooks (ook weer relaxte bediening). Op Kleine Berg zit Spoon, oosters eten met een moderne twist. Heeeerlijk!! Wel erg hippe tent en jonge bediening. Buiten het centrum zijn aanraders Ege (turks, puur en authentiek) op Gestelsestraat en Gusto040 met heerlijk eten, leuke bediening, relaxte sfeer en vriendelijke prijzen.
Oh en ook erg leuk, in centrum in oude Philipsfabriek: Usine. Doet wat denken aan Hotel New York. Druk, hip, lekker en niet duur als je niet wil.
Veel plezier!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.