Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Taruh

Taruh

03-01-2017 om 09:15

Restaurant Almere

Ik zoek voor morgen een restaurantje in Almere.
We gaan naar de voorstelling van Checkpoint aan de Esplanade en willen daarvoor nog iets eten.

Kortom: niet te ingewikkeld maar meer dan de Mc, en vlotte bediening.

Onderweg, Anno en Bobbie Beer

vlakbij de snelweg ligt Onderweg (google maar op Onderweg Almere). Dat is een buffetrestaurant. Erg lekker eten en echt waar voor je geld.

Verder is Anno op de grote Markt ook een gezellige tent met goed eten. Trouwens op de Grote markt vind je allerlei leuk restaurants en het is op loopafstand van de Esplanade.
Tot slot nog tegenover het theater een eetcafé genaamd Bobbie Beer. Het favoriete restaurant van mijn kinderen. Succes!

Tihama

Tihama

03-01-2017 om 13:03

Bobbie beer

Inderdaad, als je met kinderen gaat zou ik zeker kiezen voor Bobbie Beer.
Eetcafe in een leuke entourage.

Het is misschien wel verstandig om te reserveren. Het restaurant ligt namelijk ook tegenover de bioscoop, en als er dus ook een jeugdtheatervoorstelling is, in de kerstvakantie, dan kan het wel eens erg druk zijn.

Qua parkeren kun je kiezen voor Hospitaalgarage of Schippergarage. Allebei minuutje lopen.

Taruh

Taruh

04-01-2017 om 18:56

Onderweg

We zijn bij Onderweg gaan eten. De Beren is een keten en die hebben we thuis ook. Dochter doe ik er geen plezier mee.

We hebben erg lekker gegeten bij Onderweg en gaan er waarschijnlijk nog wel eens eten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.