Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

evenzo

evenzo

18-12-2011 om 19:55

Regenjas voor zwemles?

Ik zoek een simpele, goedkope regenjas voor zwemles van zoon. Hij gaat nu voor zijn C-diploma en daarvoor moeten ze een regenjas aan als ze gaan afzwemmen. Waar kan ik zo goedkoop mogelijk een simpele, lichte regenjas kopen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

18-12-2011 om 20:10

Zeeman

Daar liggen meestal regenjassen voor een laag prijsje. Kijk goed, ze zitten in een zakje.
Anders zou ik een regenjas lenen van iemand. Dat is nog voordeliger.

Tijgeroog

Tijgeroog

18-12-2011 om 20:18

Verbazing (ot)

Laatst helemaal verbaasd dat iemand vertelde dat ze een regenjas had gekocht voor de zwemles. Oudste was tenslotte net 4 geworden, die kon toch nog niet voor C bezig zijn?
Nee, het was een regenjas voor haar. Dan bleef ze droog als ze in de regen van buiten naar de zwemles wilde kijken.

evenzo

evenzo

18-12-2011 om 20:24

Bedankt

voor de tip. Ik heb al gekeken op diverse sites en schrok me rot van de prijzen! (ook bij winkels als scapino en hema).

Welke maat

ik heb er hier eentje liggen 134/140 geloof ik, wel geteld 1 keer gedragen voor het afzwemmen, blauwe jas met broek (beide veel te groot voor dochter, ding valt volgens mij ook een maat te groot, de maat kleiner hadden ze toen helaas niet).

ik geloof bij de zeeman gekocht.

Jacquel

Jacquel

18-12-2011 om 21:07

Kringloopwinkel

Kost maar een paar euro en het hoeft niet lang mee te gaan.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

18-12-2011 om 21:16

Ook verbazing

Hier ook verbazing. Maar dan vanwege het feit dat er blijkbaar kinderen zijn zonder regenjas. Ik bedoel... we hebben in Nederland toch met enige regelmaat regen, waar ook de kids wel eens doorheen moeten lopen of fietsen. Een regenjas hangt toch standaard aan iedere kapstok?

Vic

Vic

18-12-2011 om 21:52

Ijsvogeltje

Ik heb zelf geen regenjas, wel een paraplu. De enige in huis met een regenpak is mijn oudste. Ze heeft het nog nooit aan gehad, maar laat zich liever nat regenen op weg naar school. Net als wij vroeger
Maar ik zal het maar bewaren, dan kan jongste het aan als ze ooit gaat afzwemmen voor C.

Sigrid70

Sigrid70

18-12-2011 om 22:19

Marktplaats

Ik heb destijds voor de oudste een goedkoop regenjasje op de Marktplaats gekocht, ook voor afzwemmen C (ook meestal paraplu of auto - bij regen). Nu gebruikt de jongste dat jasje nog steeds als het regent tijdens de hockeytraining....

mar

mar

19-12-2011 om 10:17

Achterbankgeneratie

De achterbankgeneratie heeft geen regenjas nodig .
Maar zonder gekheid, dochter zit op een basisschool aan de andere kant van de stad. Zij gaat altijd op de fiets, weer en wind, tenzij er weeralarm is en heeft dus behalve een winterjas ook een regenjas.
Het gros van de kinderen komt uit de wijk waar de school staat. Bij mooi weer staat de fietsenstalling meer dan vol, bij slechter weer staan er 15 fietsen en komen de kids met de auto. Dan heb je geen regenjas/pak nodig.
Voor het afzwemmen: bij Zeeman en consorten hebben ze regelmatig goedkopen jassen. Of kijk even bij de kringloop.

Oude zomerjas

De oudste heeft in een oude zomerjas afgezwommen voor C, mag ook hoor. En de jongste heeft in het windjack wat de oudste gebruikt voor voetbaltraining afgezwommen.

Massi Nissa

Massi Nissa

19-12-2011 om 16:06

Haha

Ik werd vorige week gebeld door een moeder uit groep drie die ik eigenlijk helemaal niet goed ken. Ze was lichtelijk in paniek, want ze moest een regenjas hebben voor het proefzwemmen van haar dochter en niemand had er een over. Gelukkig hadden wij er nog eentje liggen, maat 98, en daar bleek haar dochter (klein van stuk gelukkig) net in te passen. Ik vind het wel maf, hoor, dit soort eisen.
Groetjes
Massi

lennest

lennest

20-12-2011 om 19:17

Zomerjas

Ik heb destijds de voering en zakken uit de iets te kleine zomerjas geknipt en zo'n jas neemt het vocht goed op, je krijgt dan geen bult lucht op je rug. Dat zwemt schijnbaar een stuk lastiger.

Tink

Tink

25-12-2011 om 21:54

Hema jasje

Hier ooit voor de oudste bij de Hema een regenjas gekocht in maat 134 geloof ik. Voor de zwemles dus. Dat ding wordt hier nooit voor iets anders gebruikt . Na de kerstvakantie mag nummer 3 gaan lessen voor C, dan komt ie weer uit de kast!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.