Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

16-01-2014 om 12:42

Recepten met melk gezocht

Tja, zeer grote melkdrinker zoon zit erg veel bij zijn vriendinnetje en daarbij opgeteld dat ik steeds denk dat de melk bijna op is, zit ik nu met een groot overschot aan melk.
Morgen eten wij pannenkoeken en voor nu staat er een kruidkoek in de oven, helaas ging in die laatste minder melk dan ik zou willen.
Wat zal ik nog meer maken?

pudding en pap

reps. als toetje en ontbijt. En vanavond allemaal een beker warme (chocolade) melk voor het slapen

Brianna F

Brianna F

16-01-2014 om 18:56

Invriezen

Doe ik regelmatig

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

16-01-2014 om 21:53

Custard

Custardvla met appelkruimel, custardpudding, Portugese custardtaartjes (had ik al gezegd dat ik van custard hou?), zelf vla maken, melksoep, armeluiscake (laagjes oud brood met daartussen rozijnen of gedroogd fruit overgoten met een mengsel van melk, suiker, kaneel en boter in de oven gebakken), wentelteefjes.

Vera*

Vera*

18-01-2014 om 11:59

hmmm

Gelukkig was melkdrinkende zoon afgelopen anderhalve dag wel thuis tegen de verwachting in en werd de hoeveelheid melk al minder. Daarbij bleef vriendinnetje eten en werd de stapel pannenkoeken plus de hoeveelheid benodigde melk al verdubbeld.
Nu heb ik nog ongeveer 5 liter te gaan en zal mij gaan uitleven op custard.
Melk invriezen heb ik nog nooit gedaan en zal ik ook niet zo snel doen denk ik, maar fijn te horen dat het blijkbaar kan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.