Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

01-10-2012 om 09:04

Recept met garnalen gezocht

Ik heb hier nog twee bakjes met kleine roze garnaaltjes liggen. Wat zal ik daar eens van maken? Ik heb ze blijkbaar in een moment van verstandsverbijstering ze gekocht want ik eet ze nooit (hoewel dat wel vaker zou kunnen)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

01-10-2012 om 09:09

Hmmm

Ik vind die roze garnaaltjes nooit zo lekker (i.t.t. grijze) dus ik zou ze door een salade of door de pasta doen. Pasta met roomsaus, spinazie en garnalen. Als je het door een salade doet ook een blikje ansjovis toevoegen voor de smaak.

Paella

Daar doen ze het prima in.

Thaise curry

Paksoi of een andere groene groente roerbakken en dan thaise currypasta en kokosmelk erbij. Noedels koken, garnalen met de saus door de noedels scheppen. Garneren met koriander.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Guinevere

Guinevere

01-10-2012 om 15:27

Op brood

Gewoon op brood doen met wat mayonaise en cayennepeper?

JansjeRommy

JansjeRommy

01-10-2012 om 17:06

Nasi

Lekker meebakken met de nasi, mmmm.

Of voorgerecht maken van avocadoplakken en daarop garnaaltjes met cocktailsaus ( of zelf de saus maken, mengsel mayo, ketchup en een scheutje sherry of cognac).

Roosje Katoen

Roosje Katoen

01-10-2012 om 20:37

Oosterse mie

Bak wat knoflook, gember en rode peper in sesamolie, sugarsnaps erbij, wat vissaus, oestersaus, suiker en limoensap erbij en dan de garnalen erdoor. Afmaken met seroendeng en verse koriander en eten met rijst of mie.

bibi63

bibi63

01-10-2012 om 22:07

Heel simpel

Heleboel knoflook in wat olie fruiten en dan de garnaaltjes heel kort even meebakken.
Of een garnalencocktail. Flink wat whiskey/cocktailsaus erdoor en je hebt smaak zat. Uiteraard opleuken met wat sla e.d.
Gr. Bibi

Vera*

Vera*

02-10-2012 om 08:37

Gegeten

Ik heb er maar garnalencocktail van gemaakt, hadden we een sjiek voorgerecht. Als hoofdgerecht aten we heel bijpassend pasta die nog over was

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.