Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Keukenprinses

Keukenprinses

18-10-2011 om 18:38

Recept gezocht

Bij de kapper zat ik in de Margriet te bladeren. Er stond een recept in voor gegrilde groenten: bloemkool, venkel, rode ui en knoflook. Het leek me erg lekker.
Ik heb geen abonnement en vind het ook wat overdreven om voor 1 recept nog dat tijdschrift te gaan kopen.
Is er een Margriet lezeres hier die me aan de tekst van het recept wil helpen? Ik weet niet welk nummer van de Margriet het is, maar het kan hooguit tot 2 nummers geleden zijn. Heel erg bedankt!
keukenprinses

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mari39

mari39

18-10-2011 om 18:55

Bieb

ik heb zelf geen margriet, maar bij ons in de bied ligt het altijd ter inzage, incl de oudere nummers van het lopend jaar. Wellicht daar?

Foto

In dat soort gevallen neem ik gewoon een foto van het recept met mijn telefoon!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Welke

Ik heb hier wel een paar recente Margrieten liggen. Weet je verder nog wat er in stond aan artikelen? Zoekt wat makkelijker. En stond het echt als recept zelf, van Margriet? Of in die advertorial met recepten voor de hele week in kolommen over twee pagina's?

Keukenprinses

Keukenprinses

18-10-2011 om 21:55

Reactie

@Mari: ik kom nooit in de bieb (*schaam*) - locatie is niet handig te combineren met boodschappen oid.
@Triple: goeie tip! behalve dat ik er nu nix aan heb
@Minna: jee, ik herinner me niet dat er veel keuze was. Dus ik denk dat het er echt als recept zelf stond.
Grtz,
Keukenprinses

Jessica O

Jessica O

19-10-2011 om 07:25

On line?

kun je hem niet via de site van margriet terug vinden? (of was het libelle?)

Helaas

Helaas, hij zat niet in het stapeltje dat ik doorgegeven heb gekregen. Bij het volgende doorgeefstapeltje zal ik kijken of ik 'm tegenkom, maar dat kan wel weer even een paar weekjes duren.

Keukenprinses

Keukenprinses

19-10-2011 om 11:34

@minna en @jessica

Jammmer! Dank je wel voor de moeite iig.
Ik heb ook op de site van Margriet gekeken maar daar kon ik het recept niet vinden.
Groetjes, keukenprinses

Roosje Katoen

Roosje Katoen

19-10-2011 om 13:36

Geen margriet

Maar je kunt alle groenten roosteren in de oven. Eerst in ongeveeer gelijke stukken snijden, dan in een bak omhusselen met olijfolie en evt wat kruiden en dan ongeveer een half uur in de oven op 200 graden. NOg wat vers gemalen zout erover, heerlijk!

Sorry

zie dat er geen bloemkool inzit...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.