Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

madelief

madelief

25-08-2012 om 00:03

Raambedekking in slaapkamer

We willen onze slaapkamer eens lekker opknappen maar wel low budget, gewoon Ikea zeg maar. Op het moment hebben wij een rolgordijn met daarvoor vitrage hangen. Dat is zo armmoedig geworden. Nu dus iets fris maar wat? Beneden hebben we plissegordijnen en daarover in- betweens. In de keuken vouwgordijnen. Ik had die vouwgordijnen ook boven bedacht maar wat we vervelend vinden is veel inkijk. We hebben grote ramen en overburen dus dan moeten ze steeds dicht. Wie heeft nog een goed idee wat ook nog te betalen is? De plissegordijnen zijn mooi maar duur! Wij kochten ze bij een echte stoffeerderij. Of hebben jullie nog tips waar ze goedkoper zijn? Kortom alle tips voor iets van raambekleding voor de slaapkamer zijn welkom!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

25-08-2012 om 08:39

Hier

Toen wij lang geleden verhuisden en ik op het punt van bevallen stond kozen we voor iets simpels omdat wij niet wisten wat wij wél wilden.
Wij plakten anti-inkijk plakplastic met figuurtjes op de ramen tot schouderhoogte, zo kon je wel naar buiten kijken maar niet gezien worden.
Het hangt er na ruim 13 jaar nog steeds, wij weten het ook nog steeds niet

Fiorucci

Fiorucci

25-08-2012 om 09:24

Hier.....

Ik heb dikke velours gordijnen gekocht,kant en klaar bij Leen Bakker,voor 25 euro per stuk. Tot mijn verbazing zien ze er nu,na drie jaar,nog heel mooi uit. Volledig lichtdicht! Tegen inkijk overdag misschien inbetweens?

En wij

En wij hebben voor ons 3,5 meter brede raam: een simpel strak lichtdoorlatend wit rolgordijn (overdag laat dat genoeg licht door en geen inkijk) met daar overheen dikke velour gordijnen (die 's nachts goed verduisteren). Ik heb ze op maat laten maken bij de Hema.

madelief

madelief

29-08-2012 om 11:23

Poeh

Blijft lastig. Ga van de week maar eens naar de bouwmarkt en ikea. Even ideeen opdoen. Bedankt voor de reacties!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.