Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

11-08-2011 om 08:18

Pyjama's kopen

Hoi allemaal,

Waar kopen jullie pyjama's voor de kinderen? Ik vind de Hema niet meer zo leuk voor pyjama's. Wie heeft een tip? En niet te duur graag.

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Aïda

Aïda

11-08-2011 om 08:57

Hema of

Wibra.
Vooral op dit moment bij de wibra. Daar hebben ze best leuke op het moment. Maar ik heb alleen dochters, misschien is het voor jongens anders?

amk

amk

11-08-2011 om 09:00

Zeeman

ik wilde ook Wibra zeggen, die hebben idd verrassend leuke dingen, ook voor gewone kinderkleding.
Zeeman valt wel heel groot.

Hier

C&A en Hennes vind ik fijne winkels voor leuke en niet al te dure pyjama's. Jongste heeft nu trouwens wel een shortama van de Wibra, prima spul. Alleen kom ik zelden in de buurt van een Wibra. Zeeman heb ik zelf geen goede ervaring mee.

Marie

Marie

11-08-2011 om 10:06

Krimp

Hoi,
Je moet als je pyjama's bij de Wibra, Zeeman, etc. koopt wel rekening houden met krimp! Vooral als je een droger hebt. Ik koop dat soort dingen altijd een maat te groot, dan passen ze na een keer wassen prima.
Groetjes

Lidl

..vinden mijn mannen verreweg het lekkerst. Dunnere stof.
Maar helaas alleen tijdens acties, en ik kom er niet meer zo vaak sinds we minder tijd voor de boodschappen hebben.

Clowntje

Clowntje

11-08-2011 om 12:51

Hier alleen meisjes

En petit bateau en Claessens pyjama's.
En dan uitsluitend in de Sale bij de petit bateau outlet of Claessens via internet winkels en bij de dolle dwaze dagen van de Bijenkorf.
Deze pyjama's zitten het lekkerste en blijven mooi. En zijn leuk.
Weet alleen niet hoe het voor jongens is.

Hanne.

Hanne.

11-08-2011 om 13:49

Ook kruidvat

Hier liggen er zeeman en hema pyama's maar ook van't kruidvat en AH en de lingerie winkel. Primakk schijnt ook leuke te hebben. Net waar ik er toevallig een tegen kom.

Pyama's moeten bij mij vooral functioneel zijn (dwz het kind warm houden). Of ze mooi/leuk zijn vind ik minder belangrijk. Je draagt ze toch (in het donker) in bed

Ze doen hier ook hééél erg lang met pyama's. Van maatje eigenlijk te groot, naar maatje eigenlijk te klein.

Massi Nissa

Massi Nissa

11-08-2011 om 14:08

Ik doe niet aan pyjama's

Zoon is met vijf maanden nog te klein voor pyjama's, bijna al zijn kleding is zacht en voldoet 's nachts prima. Dochter had ooit wel pyjama's, maar heeft het heel snel warm in bed (zweet dan ook behoorlijk). Sindsdien draagt ze een T-shirt in bed. In de winter soms een longsleeve. Als ze 's avonds na het douchen nog even opblijft, doe ik er zolang een legging onder.
Ik vind de pyjama's van Petit Bateau schitterend. Heel af en toe zie je er eentje voor een redelijke prijs ergens.
Groetjes
Massi

Valkyre

Valkyre

11-08-2011 om 17:48

Hier ook een zweterd

De pyjama's van Kruidvat en Zeeman zijn lekker dun. De broeken zijn vaak erg lang; die maak ik korter met instrijkbaar zoomband. Als hij er dan dreigt uit te groeien haal ik de broek nog heet uit de droger, dan kun je het zoompje weer lostrekken. H&M pyjama's blijven wel veel langer mooi, maar die zijn voor zoon te dik (steviger, maar dus ook warmer katoen).

Petit bateau vind ik prachtig, maar dat is me ook in de uitverkoop nog veel te duur...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

liora

liora

11-08-2011 om 18:56

Dank

Ben geslaagd bij C&A! Erg leuk en veel goedkoper dan de Hema.
Zeeman vind ik zelden een leuke pyjama hebben.

Kruidvat zal ik eens kijken. Maar voorlopig ben ik tevreden.

Oh en ik vind pyjama's heel belangrijk, heb er iets mee. Vind het zo fijn als mijn kinderen lekker in pyjama zijn!

Liora

amk

amk

11-08-2011 om 19:56

Knus

het heeft wel iets knus, zo'n fris gewassen toetje in een verse pyjama. (Met een bakje chippies en een glaasje limonade op de bank op zaterdagavond)

Asa Torell

Asa Torell

11-08-2011 om 21:36

Hier zijn pyjama's ook belangrijk

...de kinderen lopen er het liefst de hele dag in. Tot nu toe kwamen ze vooral van de hema, maar ik heb al langer geen nieuwe meer gekocht en vond het laatst ook niet zo aansprekend wat er hing. Handige draad dus, want het wordt wel weer eens tijd voor nieuwe.

liora

liora

11-08-2011 om 21:43

Asa

Ik zag dat ze ook zeer schattige baby-pyjama's en pakjes hebben....

Biene M.

Biene M.

12-08-2011 om 07:10

H&m

Er stonden twee leuke jongenspyjamaatjes in het laatste boekje van H&M. Bij H&M hebben de pyjama's meestal ook een elastisch manchet bij de enkels, dat vind ik een pre. Met wijde pijpen koop ik ze niet (kan me herinneren hoe vervelend ik het vond om wakker te worden met die pijp opgeschoven tot bovenaan mijn dijbeen, en mijn kinderen zijn net zulke woelwaters in bed als ik was).

Vend

heeft hier ook veel pyjama's. Zoonlief(12) draagt altijd een shortama, zelfs als het flink vriest( hij ging laatst logeren en was zijn payjama vergeten, peoh mam wat had ik het warm in zo'n lange pyjama)
Dochter ook een shortje met een hempje.

Asa Torell

Asa Torell

12-08-2011 om 22:24

Liora

Ojee dan kan ik er maar beter even wegblijven, de kasten puilen inmiddels uit! Ik heb trouwens ook al vaker erg leuke t-shirts gevonden bij C&A.

maria

maria

13-08-2011 om 22:45

Pyjama

Hier geen pyjama in de winter maar ski-ondergoed omdat dit niet zweterig is maar wel lekker warm. In de zomer: gewoon in ondergoed. Ik heb dus geen pyjama's (ook voor mezelf trouwens niet).

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.