Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pumps in de winter

Wat dragen jullie in pumps/open schoentjes in de winter? Ik vind panty's niet zo lekker zitten, doordat ze zo glad zijn lijken m'n schoenen wel te groot en glip ik er steeds uit. Ik dacht dat zwarte sokken ook wel konden, maar mijn man vind dat geen gezicht.. Wat doen jullie??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nee

Sorry, maar zwarte sokken in pumps vind ik géén gezicht! Maar heb je niet van die anti glij zooltjes oid voor in de schoenen?

Gr. Poezie.

Vic

Vic

02-12-2012 om 22:42

Niet

In de zomer draag ik pumps met blote benen/voeten. Als ik een panty draag, heb ik daarbij altijd laarzen aan. Een panty in pumps vind ik niet mooi staan. Onder een broek draag ik dichte schoenen met hak, en dan gewoon sokken erin.

Toke

Toke

02-12-2012 om 23:06

Zwarte sokken in je pumps?

misschien stel ik het me verkeerd voor, maar het lijkt me geen gezicht. Ik vind een maillot of dikkere panty ook geen gezicht bij pumps. Een gewone of dunne panty (15 of 20d, zwart, donkerbruin of huidkleurig) vind ik prima kunnen. Als je daar niet van houdt, dan zou ik de pumps maar in de kast laten tot het voorjaar.

Kaaskopje

Kaaskopje

03-12-2012 om 00:15

Ik denk in plaatjes

En wat ik zie is echt heel mal
Pumps kunnen prima met een dunne panty. Eigenlijk vind ik dat stijlvoller dan met blote benen (sorry Vic). Ik snap overigens wel dat je een panty niet prettig vind lopen, dat heb ik ook. In laarzen draag ik dan ook altijd leggings, die te vergelijken zijn met een dikke panty en aan mijn voeten gewoon sneakersokjes. Loopt heerlijk.

Jessica O

Jessica O

03-12-2012 om 07:45

Marije

google eens op key socks. Dat zijn sokken met het stuk vanaf je voet open, maar boven aan weer gewoon dicht (moeilijk te omschrijven..) Zijn dus sokken speciaal voor in pumps. Ik heb ze niet, maar zou waarschijnlijk wel iets voor jou zijn.
Zelf heb ik er ook altijd een panty in aan (als ik al pumps draag, liever een laarsje aan, kan een sok in)

Jawel

Ik kocht laatst zwarte pumps met blokhak en een bandje over de wreef (zwart mat Deva Dolly van Clarks), en daarin droeg ik een dikke zwarte panty (100 den). Stond helemaal goed en ook veel complimenten gehad. Het kan dus wel, glijden deed het ook niet omdat de panty vrij dik was.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

03-12-2012 om 09:58

Panty is heel wat anders

Een panty is heel wat anders dan sokken! Sokken kunnen niet in pumps, wordt bobbelig en lubberig. Majo is twijfelgeval, hangt erg van de structuur af. Soms geweldig, soms afkanpper.
Maar sokken....brrr. Krijg een beeld voor ogen van zwarte sportsokken in stewardessenpump. Doe maar niet.

Rosa van der Zanden

Nieuw: thermopanty

Laatst volgens mij een advertentie gezien voor thermopanties. (panty's? weet de spelling even niet meer).

Nee, zelfs ik - stijlonbenul - vind sokken in pumps geen gezicht. Dan inderdaad gewoon een dikke panty.

Of wat ik zelf altijd doe: een broek. Met sokken. En veterschoenen

Groeten,

Temet

Vic

Vic

03-12-2012 om 10:24

Kaaskopje

Ja, eigenlijk heb je wel gelijk. Sinds ik niet meer in een mantelpakjescultuur werk heb ik eigenlijk nooit meer panty's en pumps aan, omdat ik zelden dunne panty's draag. Een beetje mooie panty kost al snel 8 euro, en van die heel dunne 15 deniers gaan bij mij dan hooguit 2 dagen mee. Slecht excuus natuurlijk

Leuk

met een dikke panty of maillot eronder !

Je kan ook korte zwarte sokjes doen over een panty heen, vind ik wel hip staan horr ! Moeten het wel wat strakkere/gladdere sokken zijn. Of juist niet doe je beenwarmer, beetje verantwoorde mooie zwarte (of juist colorblocking) en dus niet van die giga gebreide slobberdingen in de verkeerde kleur. Moet je wel de juiste jurk of rok hebben erbij anders is het geen porem.

Ella2007

Ella2007

03-12-2012 om 15:08

Paar jaar geleden hip

Een paar jaar geleden was het hier hardstikke hip om sokken in je pumps te doen. Vond het toen geen potje, maar je kan natuurlijk een statement maken of een nieuwe trend setten en het lekker toch doen.
Zelf heb ik laatst veterpumps (zijn hoger, sluit onder de broek) gekocht en daar doe ik ook sokken in. Maar m'n broek gaat daarover heen, dus dan zie je het toch niet
Met een jurkje draag ik ze wel met een panty. Maillot vind ik meer voor met laarzen (kort of lang).

Tip voor lage kruizen (wordt wat off-topic)

Stay-ups!
Dus 2 losse kousen/panty's. Ook ideaal als je in een cocktailjurkje moet gaan staan zingen en toch nog snel even wilt plassen...
Maar ik dwaal af!
Vonda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.