Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Karin

Karin

26-04-2011 om 23:40

Prosecco van de aldi goed?

Hoi hoi, ik wil voor een BBQ feestje prosecco schenken. Nu hoorde ik dat de Aldi ze betaalbaar verkoopt. Geen idee hoe duur dan precies en ook niet of ze lekker zijn.
Wie kent de prosecco van de Aldi, en hoe vindt je ze?

Karin

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yura

Yura

27-04-2011 om 08:20

Prima

Ik vind hem prima, lekker zelfs. Een paar maanden geleden was hij dacht ik 3,29. Momenteel is het ook in de reclame bij de Makro overigens, als je 6 flessen haalt betaal je (incl btw) 3,06 per fles.

mirreke

mirreke

27-04-2011 om 08:45

Als je bij de grens woont

even in Duitsland kopen, is daar goedkoper. Ik drink zelf geen prosecco, maar vriendin wel en zij neemt altijd die van de Aldi.

Karin

Karin

27-04-2011 om 09:17

Prijs kwaliteit

Oke, ik ga ze van de week wel halen. Ik woon niet bij de grens maar 3,29 vind ik ook wel goed betaalbaar, mits ze lekker zijn!

Bedankt!
Karin

Monet

Monet

27-04-2011 om 14:30

Prima

Wij kopen daar ook al een tijdje de blauwe flessen Prosecco, heerlijk!

Pluk53

Pluk53

27-04-2011 om 15:47

Duitsland

bij de Aldi/Lidl in Duitsland hebben ze meestal 2 prijsklasses: ~2 euro, en ~5 euro. Die van 2 zou ik laten staan. Ik sla daar trouwens altijd mijn slobber-whiskey in; 6euro/0.7liter. In Duitsland mag men wel sterke drank verkopen in de supermarkt (en je kunt er gewoon pinnen)

Aldi of ah

Die van de Aldi is heerlijk, maar deze week heeft AH prosecco in de aanbieding, en dan is ie een stuk goedkoper dan bij de Aldi...

Dorry

Heb je een jumbo in de buurt

Vorig jaar kwam de Prosecco verkrijgbaar bij de Jumbo als beste uit de test bij Kassa. Zelfde prijsklasse en inderdaad heel lekker. Je kan de test even googelen.
Kom graag bij de Aldi, maar niet voor hun wijnen.

Pluk53

Pluk53

29-04-2011 om 09:14

Ruja1

je moet bij de Aldi niet de goedkoopste wijn pakken, dat is bocht. Maar hun "topwijnen" zijn goed drinkbaar. En een (twee?) keer per jaar hebben ze wijn-specials, en dan kun je prima inkopen.

Nog een kans

Hoi Pluk,

Ik zal eens zo'n topwijn proberen. Want ik ken inderdaad alleen de goedkope wijnen van de Aldi.

Groetjes Ruja

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.